Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@12:47:08 GMT

مشکلات توزیع کالاهای احتکار شده بین مردم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۰۱۲۶

مشکلات توزیع کالاهای احتکار شده بین مردم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملکرد اتحادیه‌ها بیان داشت: به نظر من اتحادیه در مساله توزیع کالاهای مکشوفه از انبارهای احتکار بسیار بهتر و قوی می توانستند عمل کنند.

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انبارهای احتکار و شناسایی های صورت گرفته توسط نیروهای بسیجی در سراسر کشور اظهار داشت: در کشف انبارهای احتکار شده بسیج خیلی وسیع عمل کرد، اما یک نگرانی داشتیم و آن ترخیص و رساندن محتوای این انبارها به دست مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بسیج در بخش کشف و تشخیص بسیار موفق عمل کرد، تشریح کرد: در مراحل بعدی مشکلات قانونی وجود داشت که بسیج به صورت مستقل نمی‌توانست وارد شود و اگر چه دوستان در تعزیرات به دنبال کمک بودند، اما دست آنها نیز بسته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملکرد اتحادیه‌ها بیان کرد: به نظر من اتحادیه در مساله توزیع کالاهای مکشوفه از انبارهای احتکار بسیار بهتر و قوی می توانستند عمل کنند.

غیب پرور در ادامه یادآور شد: بارها درخواست کمک به تعزیرات را داده بودیم و بسیج هم اعلام آمادگی کرد، اما به خاطر مشکلات قانونی این کمک عملاً رخ نداد و اجناس به خوبی به دست مردم نرسید و دچار مشکلاتی شدیم.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بیشتر عنوان کرد: حرکت جدیدی باید آغاز و هماهنگی ها بیشتر شود تا در ادامه شناسایی انبارهای جدید بتوانیم توزیع مناسب و درستی داشته باشیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کالا احتکار مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور صبح امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان با تاکید بر اینکه توانمندسازی واحدهای تولیدی کوچک در امر صادرات از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج اصناف کشور است، بیان کرد: آرامشی که در بازار و مجموعه‌های مختلف است نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروهای مسلح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: پنج طرح بزرگ کشاورزی در کشور برای خودکفایی در تأمین نهاده‌های دامی کلید خورده که تمامی استان‌ها می‌توانند به این رویداد مهم ورود کنند.

وی اظهار کرد: در کنار تنظیم بازار از تولیدکنندگان باید حمایت شود به عنوان مثال در بحث مرغ با وجود افزایش تولید اما قیمت‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا به تولید کننده آسیبی وارد نشود.

سردار حسن‌پور تاکید کرد: مردم باید کارهایی را که برای آرامش و تثبیت قیمت‌ها در بازار انجام می‌شود در سفره‌ها و زندگی خود احساس کنند.

وی با اشاره به تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران به منظور تسهیل در امر صادرات خبر داد: فعالیت این اتحادیه ابتدا به منظور تسهیل امر صادرات در کشورهای عراق، سوریه و آفریقا آغاز شده بود.

کد خبر 6086471

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است