Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره مصدومیتش بیان کرد: مصدومیت من از ناحیه همسترینگ پای چپ است که کشیدگی دارد و به احتمال زیاد به دیدار مقابل ماشین سازی نمی رسم اما برای بازی های بعدی آماده و در خدمت تیم هستم. بازیکن تراکتورسازی با استوک روی پای راست من آمد که درد آن را می توان تحمل کرد اما کشیدگی همسترینگ کمی اذیتم کرده و از امروز ( سه شنبه ) تمریناتم را آغاز می کنم و از فردا کارهای وزنه و نرم دویی را شروع خواهم کرد تا به بازی بعدی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گرشاسبی درحال تلاش است و ما قدر دان او هستیم اما پرداختی ها هنوز به وضعیت خوبی نرسیده، زیرا نزدیک نیم فصل هستیم و دریافتی خیلی ها هنوز به 20 درصد نرسیده است و پاداش های آسیایی هم نیامده است. گرشاسبی درحال تلاش است اما ما انتظار داریم تا مشکلات برطرف شود. بازیکنان، بچه هایی هستند که با تمام سختی ها ساختند و تیم را به فینال آسیا رساندند و حقمان است و دوست داریم به حقمان برسیم.

مصلح ادامه داد: مصدومیت قسمتی از فوتبال است اما چون باشگاه از جذب بازیکنان محروم است، یک یا 2 مصدوم به چشم می آید و امیدوارم این مشکلات حل شود. اگر تا نیم فصل با همین بازیکنان بتوانیم ادامه دهیم، سپس بازیکنان اضافه می شوند و از نظر بازیکن، تیم جون می گیرد. 

بیشتر بخوانید:

دعوای استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

حسینی: دغدغه‌های جدیدی در باشگاه پیدا کرده‌ایم/ پرسپولیس به ثبات نیاز دارد

پایان اعتصاب پرسپولیسی ها/ نرم دوی و فوتبال درون تیمی سرخ پوشان

انتهای پیام/

اظهارات مصلح درباره مصدومیتش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل شمس آذر قزوین ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 3 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: استقلال 80 دقیقه بازی خوبی انجام داد و فقط 10 دقیقه بازی را از دست داد. برخی مواقع اینطور است که وقتی تعویض می‌کنید به یکباره نظم تیمی تغییر می‌کند. همانطور که وقتی تیم عقب باشد با تعویض می‌توانید به گل برسید، این بار شرایط متفاوت شد و نظم تیمی به‌هم ریخت. متأسفانه شرایط تعویضی‌ها خوب از آب در نیامد که این مسئله دست کادر فنی نیست. وقتی بازیکن خسته است، کادر فنی او را تعویض می‌کند. اینها چیزی نیست که بگوییم اشکال است و در فوتبال اتفاق می‌افتد.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

 

وی در ادامه افزود: برای اولین بار بود که چنین شرایطی برای استقلال در طول فصل اتفاق می‌افتاد و دیگر نباید روی آن پافشاری کرد. البته که بازیکنان باید درس بگیرند و در بازی‌های حساس پیش رو اجازه ندهند تکرار شود. استقلال 80 دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. حریف هم تیم خوبی بود و توانست فشار بیاورد و دو گل بزند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل آبی‌پوشان با تراکتور تبریز و پرسپولیس با سپاهان در هفته آینده گفت: خیلی خوش‌بین نیستم معادله قهرمانی در این هفته حل شود، چون هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است و هر دو بازی پیش رو حساس هستند. تراکتور و سپاهان وضعیت خوبی ندارند و می‌توانند خطرناک باشند. آنها می‌خواهند از بحران خارج شوند و استقلال و پرسپولیس کار سختی دارند.

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم