Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم در نظر دارد با انتشار روزانه حبوبات مصوب اتحادیه و قیمت سطح بازار برای مسئولان شفاف‌سازی کرده تا با اقدام به موقع جلوی سوءاستفاده برخی گرانفروشان را بگیرند. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش   خبرگزاری تسنیم   از شیراز، این خبرگزاری در نظر دارد با انتشار روزانه حبوبات مصوب اتحادیه و قیمت سطح بازار برای مسئولان شفاف‌سازی کرده تا با اقدام به موقع جلوی سوءاستفاده برخی گرانفروشان را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تماسی که خبرنگار تسنیم با اتحادیه خواروبار فروشان شیراز داشت اعلام کردند که قیمتی به خرده‌فروشان اعلام نمی‌شود اما این افراد موظفند  قیمت فاکتور را با 12 درصد سود به مشتری بفروشند. 

رصد قیمت‌ حبوبات در نقاط مختلف شیراز در یک هفته گذشته نشان از نوسانات قیمت در این اقلام دارد به گونه‌ای که برخی از اقلام 500 تا 1000 تومان ارزان‌تر و برخی تا 2500 تومان گران‌تر شده است. 

قیمت حبوبات در بازار اصفهان؛ دوشنبه 5 آذرماه+ جدولقیمت حبوبات در شیراز امروز دوشنبه 5 آذرماه + جدولقیمت کالاها مورد نظر به تومان است

قیمت حبوبات

قیمت اتحادیه

شیراز

لوبیا قرمز

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

8500-11000

لوبیا رشتی

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

10000-11500

لوبیا بلبلی

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

10000-12000

عدس

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

5500-6800

لپه

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

8500

نخود

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

7500-9000

ماش

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

12500

سویا

قیمت‌اتحادیه

طبق فاکتور با 12 درصد سود

قیمت بازار

5000-6500

لیمو امانی

قیمت‌اتحادیه

-------------

قیمت بازار

35000-60000

انتهای پیام/ح 

R41382/P1357/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت افغانی افغانستان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۳۹ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳ تومان (۰.۳۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۴۲ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۸۴۲ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۸۳۹ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۳۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۱.۷۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۰.۷۲ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول