Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:03:21 GMT

احتمال ضعیف بازگشت کابوس رئال به بارسا

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۰۹۰۷

احتمال ضعیف بازگشت کابوس رئال به بارسا

مارک کوکوریا، مدافع هافبک چپ باشگاه ایبار در بازی با رئال به کابوسی برای کهکشانی ها تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته رئال با سه گل در زمین ایبار شکست خورد تا بار دیگر نتواند فاصله خود با بارسا و اتلتیکو را کمتر کند.

ستاره ایبار در آن بازی کسی نبود جز بازیکن قرضی بارسا، "مارک کوکوریا". بازیکنی که با بی مهری والورده در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی راهی ایبار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره 20 ساله بارها و بارها اودریوسولا را مقهور سرعت و تکنیک خود کرد و روی هر سه گل تیمش نقش مستقیم داشت. درخشش او باعث شد تا رسانه های به تمجید از وی بپردازند. حالا در بارسلونا صحبت از بازگرداندن او در تابستان آینده است اما این اتفاق به سادگی میسر نخواهد شد.

 

در قرارداد قرضی کوکوریا بند خرید دائمی برای ایبار گنجانده شده است با این حال بارسا نیز بندی به نفع خود در قرارداد دارد به این ترتیب که با پرداخت دو برابر رقم مدنظر ایبار، می تواند کوکوریا را بازگرداند. به این ترتیب حرف آخر در مورد این بازیکن با بارسلونا خواهد بود اما در نهایت باید دید که خود بازیکن چه نظری دارد.

 

او در تور تابستانی آمریکای بارسا حضور داشت و به وی قول حضور در تیم اول نیز داده شده بود اما در روزهای پایانی نقل و انتقالات، والورده به وی گفت که می تواند به تیم دوم بارسا برگردد و روی میراندا حساب باز کرده است. کوکوریا که به خاطر وعده انتقال به تیم اول، پیشنهاد ماینتس اآمان را رد کرده بود، در نهایت با ایبار قراردادی قرضی را امضا کرد. به نظر نمی رسد که در صورت ادامه کار والورده در بارسا، کوکوریا فصل بعد به بارسلونا بازگردد مگر اینکه سرمربی بارسا شخصا بتواند او را به بازگشت متقاعد کند.

 

رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!