Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار فریدن گفت: اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای فریدن ، شهرستان بویین میاندشت را هم پوشش می دهد و از طرفی معین شهرستانهای تیران وکرون ، خوانسار ، گلپایگان ، چادگان وفریدونشهر نیز هست.
سیدتقی معین الدینی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران افزود: این اداره دستگاه برف روب ندارد و تنها با چهار دستگاه گریدر برف روبی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: باتوجه به اینکه این شهرستان درمسیر ترانزیتی اصفهان –خوزستان قراردارد و بار ترافیکی این محور بسیاربالا است لازم است اداره راهداری از نظرتجهیزات تامین شود.
علیرضا محمدیان رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای فریدن هم از تامین 440تن نمک برای فصل زمستان خبرداد و گفت:به منظور یخ زدایی ازمحورهای روستایی درمواقع بارش برف ، به هرروستا5تن شن ونمک رایگان داده می شودکه دهیاران 28روستای شهرستان می توانندبامراجعه به اداره راهداری آن راتحویل بگیرند.
نوروز ملکی رییس اداره هواشناسی فریدن هم گفت:کل بارش سال زراعی درفریدن تاکنون 2/94 (نودوچهارو دودهم)میلیمتر بوده درحالی که پارسال درهمین زمان میزان بارش شهرستان صفربوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان فریدن تجهیزات برف روبی راهداری گریدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد