Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر ارومیه گفت: متکدیان شهر ارومیه بیشتر غیر بومی و گذری هستند.

محمدرضا علیزاده امام زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: بیشتر متکدیان ارومیه غیر بومی و بیشتر مهاجر و گذری هستند و ارومیه مسیر گذر آنها است.

رئیس شورای شهر ارومیه با اشاره به آغاز فصل سرما نیاز به ساماندهی متکدیان و افراد بی سرپرست در ارومیه را در اولویت دانست و تصریح کرد: طی جلسه ای مصوب گردید  شهرداری ارومیه نسبت به ر اه اندازی و تقویت گرمخانه شهرداری و محل پایش فعلی نسبت به جمع آوری و کمک به حل مشکل متکدیان،معتادان و افراد بی سرپرست اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده درخصوص علت افزایش متکدیان در سطح شهر خاطر نشان کرد: وضعیت اقتصادی و ازهمه مهم تر سوء استفاده از حس نوع دوستی و خیر خواهی مردم ارومیه علت اصلی افزایش متکدیان در سطح شهر بوده که با همت شهرداری و نهاد های مربوطه در ماه های اخیر شاهد کاهش تکدی گری  در سطح شهر بودیم.

رئیس شورای شهر ارومیه با بیان اینکه مکان های برای ساماندهی متکدیان در شهر ارومیه   ساخته شده است گفت:از 3 سال پیش مدد سرا و گرم خانه برای جمع آوری بی خانمانها،کارتن خوابها و

متکدیان راه اندازی شده است و از زمان شروع به کار آنها تعداد متکدیان شهر ارومیه نسبت به سال گذشته کمتر شده است و آن تعداد هم که در شهر مشاهده می شود بیشتر مهاجر هستند که ارومیه مسیر گذر  آنهاست.

وی با تاکید به اینکه در بحث ساماندهی کودکان کار 11 سازمان ازجمله بهزیستی، استانداری، تامین اجتماعی، کمیته امداد و نیروی انتظامی در کنار شهرداری دارای وظیفه هستند اظهار کرد:  در 6 ماه نخست سال جاری نزدیک به 200 کودک کار در مرکز ساماندهی کودکان کار  ارومیه جمع آوری و ساماندهی شدند.

علیزاده ادامه داد: مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و روانشناسان،مددکاران وکارشناسان حقوقی در این مرکز حضور دارند و در حوزه های معیشتی،فرهنگی واجتماعی به کودکان کار و خیابانی خدمات ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه متکدیان به دو بخش کودکان کار زیر18 سال و متکدیان بالای 18 سال تقسیم می شوند افزود:کودکان کار را بعد از جمع آوری به مراکز بهزیستی تحویل داده می شود تا به سازمانی که فرد به آن دلیل تکدی گری می کند برای ارائه کمک وخدمات رسانی از جمله اداره کار ،فنی حرفه ای فرستاده می شود و در صورت اثبات اینکه فرد حرفه اش تکدی گری است به دادگستری فرستاده می شود.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بهزیستی شبانه روزی شورای شهر شهرداری کمیته امداد 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران