Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: مهم ترین رویکرد بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری رفاقت مهر در جمعیت هلال احمر، مهارت افزایی و توانمندی در نجات افراد است.

به گزارش ایسنا، علی گنج کریمی با حضور در سایت مسابقات رفاقت مهر در یزد، بیان کرد: رفاقت مهر یکی از ریشه‌دارترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر است که مورد اقبال عمومی اعضاء قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضایی که مراحل شهرستانی و استانی را پشت سر می‌گذارند، علاقه دارند در رخداد کشوری حضور یافته و وارد مرحله کشوری این رقابت‌ها شوند.

معاون جمعیت هلال احمر تصریح کرد: جذابیت این دوره به واسطه اقلیم یزد و برگزاری کویرنوردی دو چندان شده است که امیدواریم این دوره در افزایش توانمندی اعضاء موثر باشد و هم مودت و رفاقت بیشتری را بین اعضاء ایجاد کند.

گنج کریمی اظهار کرد: این دوره از مسابقات یک هم‌گرایی بزرگ ملی به شمار می‌رود، همچنین در این دوره اعضای مجامع کشوری کانون‌های جوانان و دانشجویی در داوری جهت انتخاب تیم‌های برتر بشر دوستی فعال و عهده‌دار داوری این بخش از رقابت‌ها شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مجامع کانون‌ها از دل اعضا بیرون می‌آید و این وجه تمایز این دوره با بیست و هشتمین مرحله رقابت‌های رفاقت مهر کشوری بوده است.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: مهم ترین رویکرد بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری رفاقت مهر در جمعیت هلال احمر، مهارت افزایی و توانمندی در نجات افراد است.

وی بیان کرد: هر حرکتی که در جمعیت هلال احمر اتفاق می افتد عامل انگیزشی و جذب و نگهداشت در آن وجود دارد و امید است خروجی آن نجات جان افراد و تربیت افرادی باشد که در هر اجتماع کوچک و بزرگ همانند خانواده مدرسه و دانشگاه بتوانند موثر باشند و جان افراد را نجات دهند.

گنج کریمی تصریح کرد: در اتفاقات بزرگ و زلزله و سیل و سایر حوادث نگرانی‌های زیادی در نجات افراد وجود دارد.

وی اظهار کرد: اگر بدانیم در هر شهرستانی جوانانی هستند که از کمک‌های اولیه و اسکان و حمل مصدوم اطلاع دارند، قطعاً به نجات جان بیماران و مصدومان کمک زیادی می‌شود.

گفتنی است، بیست و نهمین دوره مسابقات کشوری رفاقت مهر به میزبانی استان یزد با حضور منتخبان استانی این رقابت‌ها در حال برگزاری است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت