Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان ارومیه افزود: استقبال مردم استان از رییس جمهوری، استقبال از یک شخص و یا جناح نبود، بلکه این استقبال به معنای حمایت از نظام جمهوری اسلامی بود و بازتاب ملی و بین المللی داشت.
وی اضافه کرد: در این شرایط حساس که بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم استان در استقبال از رییس جمهوری و اعضای دولت بودند، مردم آذربایجان غربی بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه، بصیرت و موقعیت شناسی خود را اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در جلسه ای هم که رییس جمهوری در محضر مقام معظم رهبری، گزارشی از سفر به آذربایجان غربی و استقبال پرشور مردم را ارائه کرد، رهبر معظم انقلاب نیز رضایت خود را اعلام کرده بودند.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به لزوم توجه مسوولان به رضایت شهروندان و ارباب رجوع ادامه داد: مردم، ولی نعمت ما مدیران هستند و باید تلاش کنیم در همه جوانب مردم از ما راضی باشند.
شهریاری گفت: مسوولان نیز نباید جناحی برخورد کنند و فقط فکر آنان باید در مسیر خدمت به مردم و توسعه جامعه باشد.
وی با اشاره به اینکه مسوولان باید به موضوع بیت المال حساسیت نشان دهند، افزود: مدیران با محدودیت های مالی دولت و شرایط اقتصادی و معیشتی مردم نباید ریخت و پاش کنند و باید طوری برنامه ریزی کنند که بیت المال حفظ شود.
وی اضافه کرد: برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی در استفاده از بیت المال بی تفاوت عمل می کنند که این از ضعف های مدیریتی است.
وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در این رابطه باید کار جهادی انجام دهند، ادامه داد: مدیران باید طوری عمل کنند که مردم آنان را الگوی خود قرار دهند.
فرماندار جدید ارومیه نیز در این مراسم با قدردانی از اعتماد استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان از پتانسیل بالایی برخوردار است که باید از این فرصت استفاده بهینه کنیم.
علیرضا ملامحمدزاده افزود: مردم ولایتمدار ارومیه از اول پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها به طور گسترده حضور داشتند و لازم است تا ما نیز حمایت و کمک به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین با قدردانی از زحمات عباس حسن خانی فرماندار پیشین، علیرضا ملامحمدزاده به عنوان فرماندار جدید ارومیه معرفی شد.
6009/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی رییس جمهوری شرایط اقتصادی مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد