Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@08:27:19 GMT

پایان حسرت‌های مریم حیدرزاده در گالری مژده

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۱۶۹۰

به گزارش ایلنا، مریم حیدرزاده (ترانه‌سرا و نقاش) پنجمین نمایشگاه نقاشی‌هایش را با عنوان "پس از آن همه حسرت" جمعه نهم آذر در گالری مژده افتتاح خواهد کرد.

حیدرزاده درباره آثار تازه‌اش گفت: این نمایشگاه شامل ۳۰ تابلو است که با تکنیک اکرولیک روی بوم و در یک سال اخیر خلق شده‌اند.

او درباره نام‌گذاری نمایشگاه‌هایش گفت: پس از آن همه حسرت، نامی است که برای نمایشگاه‌های نقاشی خودم برگزیده ام، زیرا سه و نیم ساله بودم که بر اثر یک عمل جراحی بینایی‌ام را از دست دادم و نقاشی هنری بود که همیشه عاشقش بودم و به خاطر این محدودیت نمی‌توانستم به آن بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ۹ سال قبل که پس از آن همه حسرت با راهنمایی استادم آقای قاسمی‌زاده توانستم به سمت آن بروم. رنگ‌ها و تصاویر در هاله‌ای از ابهام در ذهنم وجود داشت و همین موضوع کمک کرد تا بتوانم نقاشی کنم.

مریم حیدرزاده درباره علایق طبیعت‌گرایانه‌اش در نقاشی گفت:  منشا این گرایش علاقه من به فصل پاییز است. در واقع پاییز سرآغاز رویکرد من به هنر نقاشی است. شعر هم ریشه در طبیعت دارد و این زاویه نگاه ریشه در سلیقه و شعر من دارد. به همین خاطر برای بیان افکارم به سمت طبیعت‌ رفتم.

مریم حیدرزاده گفت: با آبرنگ شروع کردم و کم کم به اکرولیک رسیدم. دوست دارم در آینده با پاستل کار کنم چون لطافتی که در آن وجود دارد مرا جذب می‌کند.

نمایشگاه مریم حیدرزاده عصر جمعه نهم آذر در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک 27، آغاز به کار می کند و تا شانزدهم آذر ماه (غیر از شنبه) هر روز از ساعت 12 تا 20 به تماشاست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نقاشی گالری مژده نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده ترانه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زنان، روز گذشته اعلام شد.

طرفداری | اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی) - مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد) - فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز) - غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه) - الهه جاویدان (بوشهر) - مینا ایری (گلستان) - زینب اسماعیلی (مازندران) - راحیل جعفری (فارس) - کیمیا نوری (تهران) - فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان) - سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی) - رقیه جلال نسب (خوزستان) - مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان) - کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام) - مائده بیرنگ (گیلان)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان