Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:36:11 GMT

تعویض طلایی لیگ در ایران افسردگی حاد گرفت!

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۱۶۹۹

تعویض طلایی لیگ در ایران افسردگی حاد گرفت!

مهاجم اسکاتلندی با ارسال نامه رسمی استراحت پزشکی یک ماهه به باشگاه تراکتورسازی عملا پرونده بازگشت خود به ایران را بست.

به گزارش مشرق، همان طور که چند روز پیش نوشته بودیم لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی که به تعویض طلایی در تراکتورسازی تبدیل شده بود، با ارسال نامه ای به این باشگاه با پیش کشیدن  مشکلاتی از قبیل بیماری روحی و افسردگی از عدم بازگشت خود به ایران خبر داد تا به این ترتیب دردسرهایی که از روزها قبل با بی انضباطی در عدم بازگشت از مرخصی راه انداخته بود را وارد فاز تازه ای کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

یکی از ستاره‌های تراکتور فراری شد!


اروین که با ورودش به عنوان بازیکن تعویضی ورق بازی آخر تراکتوری ها مقابل ذوب آهن را در حضور 70 هزار تماشاگر تبریزی برگرداند تا هت تریک او باعث شود همه نگاه ها به این بازیکن معطوف شود وقتی به زادگاهش بازگشت درست مثل استوکس از بازگشت به موقع خودداری کرد. طولانی شدن این تاخیر در نهایت به جایی رسید که باشگاه وقتی او را تهدید به شکایت کرد با نامه رسمی پزشک معالج این بازیکن روبرو شد.


در این نامه رسمی پزشک اسکاتلندی یک ماه استراحت مطلق و دور بودن از محیط های ورزشی و فوتبالی را برای لی هری اروین تجویز کرده است. بنا به ادعای پزشک اسکاتلندی اروین در تبریز و تراکتورسازی دچار دپرشن حاد شده و نیاز به استراحت مطلق دارد. این استراحت پزشکی رسمی در حالی به ایران و تبریز رسید که گفته می شود مدیربرنامه اسکاتلندی به منظور داشتن مدرک محکمه پسند برای دفاع از موکل خود در صورت شکایت تراکتورسازی به فیفا مقدمات صدور آن را فراهم و به تبریز ارسال کرده است.


با ارسال این نامه رسمی عملا دست مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیگیری ماجرای بازگرداندن مهاجم اسکاتلندی حداقل تا یک ماه آینده بسته شد. برهه ای از زمان که توام می شود با پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه فوتبال اروپا و ایران تا همین حربه به مدیربرنامه اسکاتلندی این فرصت را بدهد تا با فسخ قرارداد این بازیکن به دنبال فراهم کردن زمینه ای جدید برای ادامه فوتبال موکلش باشد.


لیگ برتر فوتبال ایران که به جز ساموئل دو ملیتی تجربه استفاده از بازیکنان بریتانیایی را هرگز در کارنامه اش نداشت امسال با حضور سه نفر از این شبه جزیره روبرو شد که دو تن از آنها در تراکتورسازی فوق العاده کار کردند اما ظاهرا این بازیکنان همان طور که در لیگ های معتبر سایر کشورهای اروپایی حضور چشمگیری نداشته و ترجیح می دهند براساس خلق و خوی خاص در بریتانیا بازی کنند، دوره حضورشان در تیم های ایرانی نیز چندان دوامی نخواهد آورد تا شاهد وداع زودهنگام با آنها بود.


لی هری اروین در سه بازی این فصل لیگ برتر مقابل ذوب آهن، سپیدرود و پیکان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و در 72 دقیقه توانست آمار فوق العاده چهار بار گلزنی از خود برجای بگذارد تا لقب تعویض طلایی تراکتوری ها را یدک بکشد. بازیکنی که به نظر می رسد با همین آمار پرونده طلایی دوران کوتاهش در تراکتورسازی و فوتبال ایران مختومه خواهد شد تا در نیم فصل دوم فوتبال خود را در باشگاهی از شبه جزیره بریتانیا ادامه بدهد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف زلزله کرمانشاه تراکتورسازی لی اروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان با ترکیبی از بازیکنان جوان و آینده‌دار به میدان رفت و موفق شد تیم رفسنجانی را تا ضربات پنالتی تشنه کسب پیروزی نگه دارد. خودروسازان که با حساب یک بر صفر از حریف خود عقب افتاده بودند، با گل ابوالفضل زمانی نتیجه را جبران کردند و بازی را تا دقیقه 120 کشاندند.

زمانی، بازیکن 18 ساله‌ای است که به عنوان پدیده این روزهای فوتبال ایران از او یاد می‌شود. این بازیکن به خبرنگار ورزش سه گفت: خدا را شکر می‌کنم که فرصت بازی پیدا کردم و توانستم به پیکان کمک کنم. همیشه در انتظار فرصت بودم تا انگیزه‌هایم را نشان بدهم و خدا خواست تا از رضا عنایتی این فرصت را دریافت کنم.

بازیکن جوان پیکان که در دو بازی گذشته تیمش مقابل هوادار و مس رفنسجان برای خودروسازان گلزنی کرده، ادامه داد: با اینکه در پست هافبک بازی می‌کنم اما همیشه نزدیک به دروازه حریفان هستم تا از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود، استفاده کنم. این خاصیت فوتبال من است و کادرفنی هم اجازه داده تا در فرصت گلزنی قرار بگیرم.

این بازیکن در خصوص هدف‌گذاری خود در فوتبالش گفت: برای رشد در فوتبال، انگیزه‌های زیادی دارم. من هدف‌هایی برای خودم ترسیم کردم که با کمک مربیان و خانواده‌ام باید به آنها برسم. حضور در ترکیب اصلی پیکان، یکی از این هدف‌ها بود اما رویاهای دیگری هم در سر دارم و می‌خواهم در فوتبال ایران پیشرفت کنم. شانس خوب من بود که با مربیان موفق و شجاعی کار کنم. آنها به من کمک می‌کنند تا مسیر پیشرفتم هموار شود. در تیم ملی نوجوانان و جوانان هم مسیرم را پیدا کرده‌ام و با راهنمایی‌های حسین عبدی می‌توانم با سرعت بیشتری پیشرفت کنم.

از زمانی در مورد شادی پس از گل مقابل مس رفسنجان هم پرسیدیم که این طور پاسخ داد: قبل از بازی، با پدرم صحبت کردم. او مثل همیشه به من انگیزه داد و گفت حتما گل می‌زنی. قصد داشتم در صورتی که بتوانم مقابل مس رفسنجان گل بزنم، به نوعی از پدربزرگم که جانباز جنگ تحمیلی است، تقدیر کنم اما فرصتی برای این کار نشد. به جای آن، پدرم پیشنهاد داد به خاطر احترام به اصالت‌مان، به سبک کُرد‌ها خوشحالی کنم. من هم بعد از گلزنی برابر مس رفسنجان، به سبک کردی شادی کردم و با افتخار، گلی که به ثمر رساندم را به همه کُرد‌های کشورم تقدیم می‌کنم.

هافبک جوان تیم فوتبال پیکان در نهایت گفت: بعد از دو گلی که در این هفته به ثمر رساندم، مورد لطف و محبت دوستان قرار داشتم. به خصوص خبرنگاران زیادی با من تماس گرفتند و مشخص بود که تلاش‌هایم در زمین بازی به خوبی دیده شده است. همین مسائل به من انگیزه می‌دهد تا بیشتر به فکر پیشرفت در فوتبال باشم. حتی گفتند رکورد جهانی دوندگی در 120 دقیقه را شکستم که قطعا برای بازیکنی مثل من یک تجربه شگفت‌انگیز به شمار می‌رود. امیدوارم با کمک همه اهالی فوتبال بتوانم در این مسیر که قدم گذاشتم، با سرعت بیشتری رویاها و اهدافم را دنبال کنم.

دیگر خبرها

  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران