Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@12:03:05 GMT

عکسی که برای خانم بازیگر دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۲۲۰۷

عکسی که برای خانم بازیگر دردسرساز شد

در تازه‌ترین خبرها از حاشیه‌های سلبریتی‌ها، انتشار عکسی است که ساره بیات در آن تبلیغ پالتویی با پوست روباه کرده است.

به گزارش صدای ایران از پانا، این عکس که چند روزی است دست به دست می‌شود و واکنش‌های منفی علیه ساره بیات به همراه داشته هنوز هم تکذیب نشده. یعنی احتمالا درست است، و حالا ساره بیات بازیگر سینما احتمالا باید توضیح بدهد که این عکس درست است و شاید هم عذرخواهی بابت تبلیغ کالایی که باید برای درست کردن آن حیوانی را کشت و پوست آن را کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته از آنجا که سنت عذرخواهی کلا در کشور ما امری نکوهیده و انجام ندادنی است ساره بیات تصمیم به سکوت گرفته است. یعنی تکذیب هم نکرده. اینکه پوست حیوان مصنوعی است که احتمالا نیست با توجه به چیزهایی که در سایت تبلیغ کالا نوشته شده است.

ماجرا وقتی داغ تر هم شد که برخی این موضوع را به سفیرصنایع دستی بودن ساره بیات پیوند زدند. خیلی‌ها نمی‌دانستند او سفیر صنایع دستی است. بعضی‌ها هم می‌دانستند. بنابراین حالا حداقل حُسن این خبر آن است که خیلی بیشترها فهمیدن که خانم بیات سلبریتی سینمای ایران سفیر صنایع دستی هم هست.

کلام آخر هم اینکه یک زمانی شاید پوشیدن لباس‌هایی با پوست حیوانات نشانه ارزش بود اما امروز با تغییر نگاه به محیط زیست، به یک ضد ارزش تبدیل شده است. بنابراین اگر پالتو پوست روی تن ساره بیات روباه واقعی‌ست یا مصنوعی، با توجه به جایگاه و تاثیرگذاری‌اش، اشتباه بزرگی‌ست برای افراد سرشناس و یا به اصطلاح سلبریتی و حتما پیام تلخی دارد.

خوب است به طرفدارانمان احترام بگذاریم، بالاخره ما را خیلی ها می شناسند...چه در تبلیغ سالن آرایش، چه تبلیغ مزون لباس.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ساره بیات عکس تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه جنسی او با ستاره فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه جنسی خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

کد خبر 849141 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟