Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک پرسپولیس در نظرسنجی AFC برای انتخاب برترین گل فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا با یک بازیکن چینی رقابت و در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین گل فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان، اقدام به نظرسنجی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت، ۱۰ گل انتخاب شده است که تا اینجا چنگ چین لانگ و احمد نورالهی به ترتیب با اختصاص دادن ۵۳ و ۴۰ درصد آراء از هشت نفر بقیه جدا شده‌اند. چنگ چین تا ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه با بیش از ۵۹۶ هزار رأی در صدر قرار داشته است و احمد نورالهی در آستانه رسیدن به ۴۵۰ هزار رأی قرار داشت.

هواداران پرسپولیس و علاقمندان به فوتبال برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانند به لینک www.the-afc.com وارد شوند و برای ثبت رأی خود باید به پائین صفحه مراجعه کنند. در این بخش بعد از انتخاب نام احمد نوراللهی باید گزینه رأی گیری (Vote) را انتخاب کنید تا نظر شما ثبت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات