Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@03:51:07 GMT

پیشتازی ضرغامی در کسب عنوان خادم‌الرضایی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۲۵۴۴

پیشتازی ضرغامی در کسب عنوان خادم‌الرضایی

ساعت24-«نمی‌دانم چرا با سنت اعطای عنوان خادم الرضا(ع) به مقامات، هیچ‌گاه کنار نیامده‌ام»؛ این واکنش کسی است که در سال 89 در حالی که رئیس سازمان صداوسیما بود، عنوان خادم فرهنگی امام رضا(ع) و نشان عالی رضوی را دریافت کرد و با آن کنار هم آمد!

عزت‌الله ضرغامی که پس از پایان ریاستش در صداوسیما راه متفاوت سیاست‌ورزی را در پیش گرفته، به انتشار تصویر جارو به دست وزیر جوان کابینه حسن روحانی در حرم امام رضا(ع) به اعطای عنوان خادم‌الرضا به مقامات و مسئولان اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضرغامی با انتشار عکسی که محمدجواد آذری‌جهرمی مشغول جارو زدن حرم امام هشتم(ع) است نوشت:‌ «نمی‌دانم چرا با سنت اعطای عنوان خادم الرضا(ع) به مقامات، هیچ‌گاه کنار نیامده‌ام. خوب است جناب آقای رئیسی در کنار کارهای خوبی که در این مدت انجام داده‌اند، در این خصوص هم تجدید نظر کنند. مقامات هم خودشان دنبال نکنند! و هزینه رفت‌وآمد برای این خدمت الهی را صرف محرومین کنند. لطفا! پیشنهاد می‌کنم تولیت محترم محل مناسبی در نزدیکی حرم برای حضور مقامات جهت رسیدگی به امور مردم در نظر بگیرد. اگر هم خواستند قربة الی‌الله، جاروکشی کرده یا دستشویی‌ها را تمیز کنند که دیگر نیازی به حکم نیست. برای دنیایشان هم بهتر است، چه برسد به آخرت.»

ضرغامی در حالی نسبت به اعطای عنوان خادم‌الرضا(ع) به مسئولان و هزینه‌‌های رفت‌وآمد برای «این خدمت الهی» گلایه کرده است که خودش در سال 89 دعوت تولیت آستان قدس رضوی را برای دریافت عنوان «خادم فرهنگی امام رضا(ع)» و دریافت «نشان عالی رضوی» به مشهد لبیک گفته بود.

او در پایان همان مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار «جام جم» با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که خاک پای خادمان ایشان (امام رضا) باشیم، از کسانی که آن برنامه را تدارک دیده بودند تشکر کرده بود.

در آن زمان مرحوم آیت‌الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رشته توییتی نوشت: سالگرد شهادت ‎مطهری به سکوت گذشت. ‎خوارج صفتان فرقان، اندیشمند یگانه‌ای را از ما گرفتند که اگر امروز در میان ما بود، نسخه‌ی موثری برای حفظ دین می‌نوشت. با همان نگاهی که در مجله مبتذل زن روز آن دوران نوشت.

مطهری اثر خنثی ندارد. همه اش نیاز روز است. به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود تا حرف سبک نزند، می‌گفت اساس دین «محبت» است. «هل الدین الاالحب». امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند! گسل، عمیق است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن