Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:45:49 GMT

«مریم حیدرزاده» نمایشگاه نقاشی برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۲۶۳۰

«مریم حیدرزاده» نمایشگاه نقاشی برگزار می‌کند

مریم حیدرزاده، ترانه‌سرا، پنجمین نمایشگاه نقاشی‌هایش را با عنوان «پس از آن همه حسرت» جمعه نهم آذر در گالری مژده افتتاح خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، او درباره آثار تازه‌اش گفت: این نمایشگاه شامل ۳۰ تابلو است که با تکنیک اکریلیک روی بوم و در یک سال اخیر خلق شده‌اند. «پس از آن همه حسرت»، نامی است که برای نمایشگاه‌های نقاشی خودم برگزیده‌ام، زیرا سه‌ونیم ساله بودم که بر اثر یک عمل جراحی بینایی‌ام را از دست دادم و نقاشی هنری بود که همیشه عاشقش بودم و به خاطر این محدودیت نمی‌توانستم به آن بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ۹ سال قبل که پس از آن همه حسرت با راهنمایی استادم آقای قاسمی‌زاده توانستم به سمت آن بروم. رنگ‌ها و تصاویر در هاله‌ای از ابهام در ذهنم وجود داشت و همین موضوع کمک کرد تا بتوانم نقاشی کنم.

حیدرزاده درباره علایق طبیعت‌گرایانه‌اش در نقاشی گفت: منشا این گرایش علاقه من به فصل پاییز است. در واقع پاییز سرآغاز رویکرد من به هنر نقاشی است. شعر هم ریشه در طبیعت دارد و این زاویه نگاه ریشه در سلیقه و شعر من دارد. به همین خاطر برای بیان افکارم به سمت طبیعت‌ رفتم. با آبرنگ شروع کردم و کم کم به اکریلیک رسیدم. دوست دارم در آینده با پاستل کار کنم چون لطافتی که در آن وجود دارد مرا جذب می‌کند.

نمایشگاه مریم حیدرزاده عصر جمعه نهم آذر در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷، آغاز به کار می‌کند و تا شانزدهم آذرماه (غیر از شنبه) هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به تماشاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مریم حیدرزاده نمایشگاه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد

محمد رضا علیمرادی اظهار کرد: در یک ویژه برنامه و با هدف فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از زمین، با شعار "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین"، زنگ زمین پاک در دبستان دخترانه هدف شهرستان چابهار با حضور مسولان دستگاه‌های اجرایی نواخته شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک، می‌توان به اجرای سرودهای محیط زیستی و طرح بزرگترین میز نقاشی دانش آموزی استان با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف از برگزاری میز نقاشی، فرهنگ سازی ‌ و آشنایی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست، مصرف بهینه انرژی و کاهش مصرف پلاستیک است.

در پایان در بین دانش آموزان کتاب خشکه و تره با موضوع مدیریت پسماند و اقلام آموزشی توزیع شد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد