Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پورمحمدی از چهره های شناخته شده و علمی تبریز است که یک بار در دولت اصلاحات و بار دوم در دولت تدبیر و امید، ریاست دانشگاه تبریز به عنوان دومین مرکز دانشگاهی قدیمی کشور پس از دانشگاه تهران را بر عهده داشت.
در حالی که در روزهای گدشته خبرهایی مبنی بر معرفی پورمحمدی به عنوان گزینه وزارت کشور برای نمایندگی عالی دولت اعتدال در آذربایجان شرقی در رسانه ها منتشر شد، نشست امروز وی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، انتصاب پورمحمدی به عنوان استاندار جدید را قوت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در این باره گفت: امروز در جلسه مجمع نمایندگان، آقای پورمحمدی، رئیس سابق دانشگاه تبریز و گزینه وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی، برنامه‌های خود را مطرح کرد.
محمد وحدتی‌هلان افزود: جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان با آقای پورمحمدی از ساعت 12 ظهر تا 14 امروز برای شنیدن برنامه های پیشنهادی وی برگزار شد.
وحدتی هلان اضافه کرد: در این جلسه آقای پورمحمدی، برنامه‌های خود را مطرح کرد و تقریبا اکثر اعضای مجمع نمایندگان رضایت کامل برای استانداری وی را دارند.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در خانه ملت تشریح کرد: به دنبال معرفی وزارت کشور، مجمع نمایندگان استان با در نظر داشتن اولویت‌های اصلی این خطه و بررسی برنامه‌های گزینه معرفی شده، صلاحیت آقای پورمحمدی را برای استانداری تائید کرد.
وی ادامه داد: اعلام خبر موافقت مجمع نمایندگان استان با استانداری آقای پورمحمدی به وزارت کشور، امروز انجام خواهد گرفت تا در جلسه فردای هیات دولت، مراحل بعدی انجام و ان‌شاالله فردا یا روزهای آتی وی به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شود.
محمدرضا پورمحمدی متولد 1337، تبریز و رئیس سابق دانشگاه تبریز است.
وی پس از اتمام دوران تحصیلی ابتدائی و متوسطه در سال 1356 وارد دانشگاه تبریز شد و دوره کارشناسی خود را در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در سال 1363 به پایان رساند؛ پورمحمدی در سال 1365 با استفاده از بورس تحصیلی عازم کشور انگلستان شد و فوق لیسانس و دکترای خود را در رشته برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه کاردیف (UWIST) اخذ کرد.
او پس از اتمام تحصیلات در سال 1369 به ایران برگشت و در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد بین سال‌های 1370 تا 1384 در سمت‌های رئیس دانشکده، معاون دانشجویی و فرهنگی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دانشگاه تبریز مشغول خدمت بود.
518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی خانه ملت دانشگاه تهران کارشناسی مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع