Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان در حاشیه مراسم آئین افتتاحیه کانون ورزشی حقوق دانان در گفتگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: افتتاحیه کانون ورزشی حقوق دانان حرکت بسیار نوین و خوبی است که در بخش صنفی ورزش کشور ما شکل گرفته است، مخصوصا حقوق دانان، وکلا و سردفتران و همه ی افرادی که در جامعه درگیر کارهای سختی هستند و درگیری های ذهنی بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باعث خوشحالی است که آن ها نگاهی به ورزش هم دارند و به آن می پردازند.

او در ادامه گفت: یکی از مواردی که همیشه این عزیزان به عنوان یک هدف به آن نگاه می کنند این است که  از جرم های جامعه کاسته شود و به روزی برسیم که هیچ گونه جرمی در جامعه به وجود نیاید و یکی از عواملی که همیشه به این موارد کمک کرده است ورزش است.  ورزش ساختار ذهنی انسان ها را مورد توجه قرار می دهد و سعی می کند انسان ها را به مسیر هایی هدایت کند که به نفعشان باشد نه به ضررشان و این برای جامعه خیلی خوب است.

این مسائل برای جامعه ورزشی کشور هم بسیار مهم است و در گذشته هم شاهد چنین مراسم هایی در کیش بوده ایم  که در آنجا 500 نفر را جمع کرده بودند و ورزش های مختلف را با نظم و انضباط بسیار خوب به نمایش در آوردند و ما را بسیار شگفت زده کردند می خواهند به این کار شکل بین المللی بدهند و وکلای سایر کشورها هم به ایران بیایند و در قالب تیم های ورزشی با هم به رقابت بپردازند که این خبر بسیار خوبی است و من به عنوان رئیس کمیته فنی فوتسال، توسعه ورزش یکی از شرایطی که همیشه دنبال می کنم و جز وظایفم است.

ورزش در بخش صنفی کشور می تواند بسیار موثر باشد

ترابیان ادامه داد : توسعه ورزش در بخش صنفی کشور می تواند بسیار موثر باشد، و من به دوستان قول داده ام که به عنوان یک سرباز کوچک در خدمتشان باشم و جهت کاری های بین المللی که قرار است انجام شود شامل ارتباط با فیفا و فدراسیون فوتبال حتما پیش قدم خواهم بود.

ترابیان درباره وضعیت تیم های ملی فوتسال تصریح کرد: تیم ملی فوتسال بزرگسالان به امید خدا هفته آینده عازم اروپا خواهد بود و 2 بازی دوستانه را با تیم های اسلوونی و اسلواکی را خواهد داشت و بازیکانان  تیم ملی زیر فوتسال زیر 20 سال کشورمان هم هفته آینده جهت شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا عازم ازبکستان خواهند شد. این عزیزان تمرینات خود را به خوبی برگزار می کنند و امیدوارم مثل همیشه پر افتخار باشند.

شرایط فدراسیون فوتبال را هم درک کنیم

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال کشورمان در خصوص لغو اردو های تیم ملی بیان کرد: خب به هر حال برنامه هایی را که از قبل برنامه ریزی کرده و آن جایگاهی را که پیش تیم ملی برزیل داشتیم با لغو اردو به آن لطمه وارد شد. اما باید شرایط فدراسیون فوتبال را هم درک کنیم ما در مقطعی از زمان قرار گرفتیم که واقعا از نظر اقتصادی یک دگرگونی به وجود آمد و چنین اردوهایی از سه ماه قبل باید برنامه ریزی شود و بودجه اش تعیین گردد. به هر حال این سفر لغو شد اما ما امیدواریم در فیفادی های بعدی برنامه هایمان به خوبی پیش رود و ما هیچ گونه اردوهایی را لغو نکنیم تا تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های مختلف بین المللی موفق ظاهر شود.

او در خصوص پرداخت نشدن پاداش جام جهانی گذشته به ملی پوشان گفت: این بحثی است که من دخالتی در آن ندارم و به آن رصد نمی کنم و به امید خدا کسانی که مسئول آن هستند به این مسائل توجه کنند تا این بازیکنان با آرامش روحی و روانی خوبی در مسابقات ظاهر شوند.

ترابیان در خصوص ماندن یا رفتن علی کفاشیان گفت: خیلی در رابطه با این موضوع اطلاعی ندارم البته خودم هم به نوعی بازنشسته هستم و 20 سالی است که من یک ریال هم از فوتبال پولی نگرفته ام اما هر زمان که قانون بگوید باید بروی بدون اینکه انتظار قدردانی از کسی را داشته باشم حاظرم صندلی ام را به جانشین بعدی تحویل دهم.

اگر روزی برسد که من از فدراسیون بروم به نشانه ی قهرکردن نیست این ورزش همانند فرزند برای من می ماند و در هر ضمینه ای که باشد حاظرم با فدراسیون همکاری کنم.

بیشتر بخوانید: ترابیان: قرار بود "فالکائو" پس از دیدار برابر ایران، از فوتسال خداحافظی کند

ترابیان: برای مشخص شدن میزبانی زیر 20 سال اسیا منتظر اعلام AFC هستیم

ترابیان:قرعه سختی در رقابت‌های فوتسال المپیک جوانان داریم

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات

هاشمی رفسنجانی روز چهاردهم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در مورد ثبت‌نام سید محمد خاتمی برای انتخابات و جزییات آن و همچنین برخی اخبار خارجی نوشته‌است.

به گزارش شرق، متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید:

عفت و فائزه و سارا و قدسى، براى بازدید از روستاى تاریخى ابیانه رفتند. محسن از کوه‌پیمایى آمد؛ با هم صبحانه خوردیم و دربارۀ برنامه‌هاى کارى بچه‌ها و نیز اوضاع جارى کشور و انتخابات [ریاست‌جمهوری] مذاکره کردیم. آقاى [سید محمد] خاتمى، بالاخره امروز ثبت‌نام کرد و در مصاحبه‌اى با رسانه‌ها، اعتراف به تردید و دغدغه به خاطر نگرانى از عدم توان انجام وظایف کرد.

رسانه‌هاى غربى، پوشش زیادى به اقدام و حرف‌هاى ایشان دادند. بعضى فکر مى‌کنند این شیوه تبلیغاتى ناز و کرشمه، تأثیر منفى در افکار مردم گذاشته و بعضى فکر مى‌کنند براى جذب آرای بیشتر مفید بوده است.

چند سازمان حقوق بشرى، این روز‌ها علیه آیت‌الله خامنه‌اى، نظرهاى تندى ابراز کرده‌اند و ایشان را در رأس ده نفر از سران کشور‌ها که با مطبوعات دشمنى دارند، معرفى کرده‌اند؛ افراد دیگرى، چون [ولادیمیر] پوتین، [رئیس‌جمهور روسیه] و جیانگ زمین، [رئیس‌جمهور چین] و [فیدل] کاسترو، [رئیس‌جمهور کوبا] و بشار اسد، [رئیس‌جمهور سوریه] و ملاعمر، [رهبر طالبان] و ملک فهد، [پادشاه عربستان] و... در این لیست هستند. آمریکایى‌ها هم بعد از کنفرانس انتفاضه در تهران، حملات تندى به عنوان حامى تروریسم به ایران و رهبرى دارند و ایشان را به خاطر حمایت از مبارزان فلسطینى و لبنانى، در رأس حامیان تروریسم مى‌خوانند. وزیر امورخارجه آمریکا، دیروز صریحاً ایران را تهدید کرده و گفته، نخواهیم گذاشت که ایران به سلاح کشتار جمعى دست یابد.

در فیلیپین، با اعلام وضع فوق‌العاده، شورش را خوابانده‌اند و گفته‌اند که طرح مخالفان این بوده که [جوزف استرادا]، رئیس‌جمهور سابق و [گلوریا آریو]، رئیس‌جمهور فعلى را ترور کنند و به همین منظور بوده که شورشیان، کاخ رئیس‌جمهور را محاصره کردند و درِ آن را از جا کندند و رئیس‌جمهور فعلی با رئیس‌جمهور سابق، در زندان دیدار کرده است.

آمریکا اعلام کرده که دولت چین، برق مناسب در اختیار افراد اعزامى براى بررسى هواپیماى جاسوسى نمى‌گذارد. اسرائیل اعلام کرده که ارتش سوریه باید از لبنان بیرون بروند و بشار اسد، [رئیس‌جمهور سوریه]، حرف‌هاى تندى علیه اسرائیل گفته است. در هرات افغانستان، با انفجار بمبى، مولوى سُنى فرارى از مشهد و هفت نفر دیگر کشته شده‌اند و به دنبال آن، جمعى به کنسولگرى ایران حمله کرده‌اند و آتش زده‌اند.

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد