Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران گفت:هدف ما به صفر رساندن ميزان خاموشي ها در کل کشور و تهران است که اميدواريم از طريق تحقق درست برنامه ها اين موضوع به حالت اجرايي در آيد.

حسين صبوري روز سه شنبه در نشست خبري که با محوريت بررسي اقدامات شاخص شرکت توزيع نيروي برق تهران در نيمه نخست سال ٩٧ برگزار شد افزود: شبکه برق در پايتخت توسط پنج مرکز کنترل و رصد مي شود و به دنبال اين هستيم تا حتي براي يک لحظه با قطعي برق و خاموشي مواجه نباشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: استان تهران ٤،٥ ميليون مشترک با ٣٢ هزار کيلومتر شبکه توزيع برق دارد که برق موردنياز مشترکين تامين مي شود.
صبوري اظهار داشت: با توجه به اينکه زندگي بدون برق مختل و اداره امور اجتماعي و توسعه اقتصادي با مشکل مواجه مي شود بنابراين امروزه يکي از فراگيرترين خدمات در جامعه برق است .
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران گفت: شرکت توزيع نيروي برق داراي ٦ هزار شاغل است که به صورت شبانه روزي در حال خدمت رساني به مردم و تامين برق براي چهار و نيم ميليون مشترک هستند.
وي ادامه داد: برق از جمله خدماتي محسوب مي شود که تعطيل بردار نيست به همين دليل به صورت مستمر به دنبال بهينه سازي و نوسازي اقدامات مربوط به برق هستند.
وي در ادامه بيان کرد: باوجود محدوديت ها و مشکلات هر سال شاهد ارتقاي شاخص هاي خدمات رساني به مردم در سطح کشور بويژه تهران هستيم که اعداد و ارقام موجود و همچنين ارزيابي هاي صورت گرفته موارد مطرح شده را تاييد مي کنند.
صبوري با بيان اينکه در کنار تامين برق يک سري فعاليت جهت تسهيل ارايه خدمات انجام شده است، گفت: سال گذشته براي نخستين بار اقدام به ارايه خدمات غيرحضوري در شرکت توزيع برق انجام داديم که در فاز اول بيش از ٩٠ درصد از مشترکين قادر به استفاده خدمات غيرحضوري از طريق سامانه ١٥٢١ در دو نقطه شرق و غرب تهران بودند که اين خدمت در آينده نزديک به ١٠٠ درصد ارتقا پيدا خواهد کرد.
وي ادامه داد: مرکز فوريت برق 121 از جمله سامانه هايي است که به صورت شبانه روزي پاسخگوي تماس مردم براي رسيدگي به درخواست و شکايات است، همچنين سامانه اي ديگر به نام رصد خانه سال گذشته افتتاح شد تا هيچ گونه چشم پوشي بر درخواست هاي مردم صورت نگيرد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران ادامه داد: مهمترين نماد حقوق بشر، حقوق شهروندي است که اين شرکت توجه ويژه اي را به اين موضوع دارد، در رابطه با حقوق شهروندي وظايف مهمي برعهده دستگاه هاي اجرايي گذاشته است تا بتوان از اين طريق از حقوق شهروندي دفاع کرد.
وي درباره اينکه آيا در تابستان سال 98 احتمال خاموشي و قطعي برق وجود دارد يا خير ، گفت: در حال حاضرميزان کسري برق براي سال آينده مشخص نيست اما به طور حتم سال آينده بايد سه هزار مگاوات مديريت مصرف در کشور صورت گيرد.
مديرعامل شرکت توزيع برق تهران تأکيد کرد: درخصوص خاموشي ها هدف ما به صفر رساندن ميزان خاموشي ها در کل کشور و تهران است که اميدواريم از طريق تحقق درست برنامه ها اين موضوع به حالت اجرايي در آيد.
وي اظهار داشت: 76 درصد از مشترکين برق خانگي هستند که خوشبختانه در شهرتهران تا 80 درصد از مشترکين الگوي مصرف که ماهانه 300 کيلو وات است را رعايت مي کنند، در حال حاضر برنامه اي جهت افزايش حق انشعاب برق اعلام نشده است و در اين خصوص مراجع قانوني بايد تصميم گيري کنند.
صبوري افزود: يکي از مشکلاتي که اخيرا با آن مواجه هستيم اين است که مالکين جديد در واحدهاي تجاري و خانگي ها اقدام به تغيير نام کنتور خود نمي کنند، اين مورد را به اصناف املاکي ها اطلاع رساني کرده ايم تا مردم از طريق تماس با شماره 1521 اين موضوع را پيگيري کنند تا ضمن ارائه مدارک لازم قبض را تغيير نام دهند.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران به فاصله قيمت تمام شده برق با قيمت تکليفي فروش فاصله اشاره کرد و گفت:عددي که براي هزينه انشعاب از متقاضيان دريافت مي شود بسيار کمتر از عددي هست که ما به ازاي هر مشتري سرمايه گذاري مي کنيم، منابعي که براي توسعه و نگهداري شبکه برق مورد استفاده قرار مي گيرد از محل انرژي و هزينه انشعاب است.
وي افزود: شرکت توزيع نيروي برق تهران به عنوان يکي از شرکت هاي مطرح در بحث کاهش تلفات است، تلفات شرکت توزيع برق تهران تا پايان سال 96، 6.8 درصد بود که اميدواريم تا پايان سال 97 به 6.4 درصد برسد زيرا زماني که تلفات به 6.5 درصد مي رسد سرمايه گذاري ديگر توجيه اقتصادي ندارد.
تهرام/9206 / 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ سال

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین میزان در ۱۰ سال گذشته رسید.

 آمارهای رسمی نشان داد که نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین حد در ۱۰ سال گذشته رسیده و از ۱۰.۴ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۹.۴ درصد کاهش یافته است.

 
بر اساس داده‌های موسسه آمار ترکیه (TurkStat)، تعداد افراد بیکار در سال ۲۰۲۳ با ۳۱۸هزار نفر کاهش به ۳.۲۶ میلیون نفر در سال ۲۰۲۳ رسیده است.

این میزان برای زنان ۱۲.۶ درصد و برای مردان ۷.۷ درصد در سال ۲۰۲۳ بود.

تعداد افراد شاغل به ۳۱.۶ میلیون نفر رسید که در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ به میزان ۸۸۰هزار نفر افزایش یافته است.

نرخ اشتغال در سال ۲۰۲۳ با ۰.۸ واحد درصد افزایش نسبت به سال قبل ۴۸.۳ درصد بوده است.

نیروی کار ۳۴.۹ میلیون نفر و نرخ مشارکت نیروی کار ۵۳.۳ درصد در سال ۲۰۲۳ ثبت شد.

به نقل از ترکیش، نرخ بیکاری جوانان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال با ۲ واحد درصد کاهش نسبت به سال قبل در ۱۷.۴ درصد قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • اسکان نوروزی در ۷ بوستان پایتخت + آدرس
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • کاهش نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ سال
  • ثبت هوای پاک در پایتخت
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود