Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان سه‌شنبه 6 آذر در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه 13 کارگروه در سطح استان برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب تشکیل شده است، کارگروه فرهنگی، دانشگاهیان، روستا و محرومیت‌زدایی، اقتصادی، ورزش و جوانان، زنان و خانواده، تشکل‌های دینی و مردم نهاد، بهداشت و درمان و بسیج و سپاه را جزء کارگروه‌های تشکیل شده برشمرد و اضافه کرد: 9 ستاد شهرستانی با مسئولیت ائمه جمعه و فرماندارن در زمینه چهلمین سالگرد انقلاب مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاضلیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره اینکه 40 سالگی انقلاب دوران پیری انقلاب نیست، دوران عقبگرد انقلاب نیست، دوران پختگی و نشاط انقلاب است، عنوان کرد: وظیفه اصلی کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب ایجاد شادی و نشاط در جامعه است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نشست 100 کشور اسلامی طی هفته وحدت در تهران گفت: رشد و بالندگی انقلاب باید برای کشورهای دیگر ترسیم شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری همه مردم در تکاپوی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب هستند، افزود: همه دنیا دیدند که 13 آبان چهلمین سالگرد انقلاب با سال‌های دیگر متفاوت بود و امیدواریم مردم کشور و استان حماسه‌ای بزرگ در 9 دی خلق کنند.
فاضلیان با بیان اینکه حضور مدیران‌کل در جلسات ستاد 40 سالگی انقلاب ضروری است، گفت: بعد عظیمی از انقلاب که بسیار کم طی این سال‌ها به آن پرداخته شده، دستاوردهای معنوی است که سازمان تبلیغات، حوزه، سپاه و صداوسیما برای تبیین این دستاوردها باید به طور جدی ورود پیدا کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه «علی دادفر» شاخص‌ترین بازاری مبارز همدان بود، گفت: جامعه‌شناسان برای تمدن‌ها و جوامع بشری حیات و مرگ تعریف کرده‌اند و مرحله رشد و بالندگی انقلاب اسلامی در 40 سالگی آن است.

دلایل و مبانی انقلاب به صورت کتاب در دسترس نسل جدید قرار گیرد
علیرضا درویش‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این نشست با بیان اینکه نسل چهارم و پنجم انقلاب با مبانی آن آشنا نیستند بنابراین ایراداتی به انقلاب وارد می‌کنند، افزود: بعد از 40 سال انقلاب به پختگی رسید اما برای ماندگاری باید مبانی انقلاب و آرمان‌های آن برای نسل جدید تبیین شود.
مدیر کارگروه فرهنگی با بیان اینکه باید علت پشت سرگذاشتن تحریم‌ها، تهدید و ترور برای نسل جوانان توضیح داده شود، ادامه داد: دلایل و مبانی انقلاب باید به صورت کتاب و مقالات در دسترس طیف نوجوان قرار گیرد و اگر ما این کار را نکنیم شبکه من و تو این کار را خواهد کرد.
درویش‌نژاد با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای با برگزاری برنامه‌های گوناگون قصد از بین بردن جذابیت انقلاب را دارد، گفت: جشن بهار مهربانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه در 28 آبان برگزار شد که نشان‌دهنده افسرده نبودن ملت ایران است و این مراسم به صورت گسترده‌تر در دهه فجر برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه نسل جدید باید نسل اولیه انقلاب را بشناسند، عنوان کرد: برگزاری شب شعر انقلاب و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های کارگروه فرهنگی برای چهلمین سالگرد انقلاب است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان دستاوردهای انقلاب چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است.

سردار محمدرضا مهدوی، امروز ۲۷ فروردین در دیدار با نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان ضمن اشاره به اقدام خوب سپاه در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کرد و ان شاءالله طی روزهای آینده نتایج خوب این اقدامات را خواهید شنید. 

وی با بیان اینکه عملیاتی که انجام گرفت در طول تاریخ ایران و نوع خودش بی سابقه بود که ایران بتواند به تمام جبهه استکبار حمله کند، افزود: این موضوع اقتدار، شجاعت، رشادت، دلاورمردی و بزرگ‌منشی که همه و همه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است را می‌رساند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: وقتی با تفکر انقلابی حرکت کنیم و رهبری انقلابی در راس داریم نه پادشاهی بزدل و هیئت واگذاری زمین در راس کشور، نتیجه این می‌شود که در برابر بزرگترین ابرقدرتها و استکبار جهانی؛ همه دنیا بدون کوچکترین ترسی و تاثیر پذیری از کشورهای دیگر و به شکل مستقل رهبر فرزانه ما تصمیم می‌گیرد و ملت بزرگوار و نیروهای مسلح این فرمان را اجرا می‌کند نتیجه این می‌شود. 

سردار مهدوی با بیان اینکه این اقدام خیلی پیام داشت‌، عنوان کرد: از امروز به بعد نگاه دنیا و کشورها به ما عوض خواهد شد. 

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی قبل از این رجز خوانی داشت و به قدرت پوشالی خود مغرور بود، هیچ کشوری را قبول نداشت و طی ماه های گذشته ۳۵ هزار انسان؛ زن، مرد و بچه را به خاک و خون کشید و این یعنی هیچ بویی از انسانیت نبردند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: خدا را شاکریم به دست نیروهای سلحشور پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت ضربه محکم و کاری به رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و همه‌ی دنیای استکبار وارد شد و هیمنه آنها بهم ریخت. 

سردار مهدوی تاکید کرد آمادگی لازم برای از بین بردن رژیم صهیونیستی برای همیشه در صورتی که دوباره دست از پا خطا کنند وجود دارد. 

وی در ادامه به فعالیت های بسیج سازندگی اشاره و ضمن تشکر از نیروهای این سازمان، گفت: وجه تمایزی که انقلاب اسلامی و کشور ما با دیگر کشورها دارد، مردمی بودنش است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: مردمی بودن حاکمیت مستقر در ایران باعث شده که در همه‌ی فشارها و مشکلاتی که وجود دارد ولی حاکمیت و انقلاب اسلامی مسیر خود را مقتدرانه طی می‌کند و اگر در اقدام صورت گرفته در مقابل رژیم صهیونیستی موفقیتی داشتیم برخواسته از حمایت مردمی و انقلاب مردمی است. 

سردار مهدوی گفت: در محاسبات دچار اشتباه نشویم که ما چون موشک داریم پیروز شدیم نه، موشک را همه از جمله اسرائیل و آمریکا هم دارند؛ موشک به عنوان یک پارامتر برای کشور به حساب می‌آید اما برای حاکمیت کافی نیست، پشتوانه مردمی برای حاکمیت مهم است. 

وی افزود: اگر اسرائیل پشتوانه مردمی می‌داشت باید در برابر یک گروه شبه نظامی موفق می‌بود اما اینگونه نیست دلیل هم نداشتن پشتوانه مردمی است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موشک به علاوه ملت پیروزی واقعی می‌شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد که ملت به تنهایی بالاتر از موشک است و ما این را در هشت سال دفاع مقدس درک کردیم. 

سردار مهدوی  با بیان اینکه اگر انگیزه و آرمان مشخص و مقدسی داشته باشیم پیروز هستیم، اظهار کرد: وقتی جایگاه ملت در انقلاب و کشور ما مهم است، ملت رمز پیروزی است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: از زمان رهبری امام خمینی(ره) تا مقام معظم رهبری همواره حفظ ملت و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است. 

سردار مهدوی با بیان اینکه شیرازه و خمیرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند، تاکید کرد: اگر مردم را حفظ کنیم انقلاب ما همانگونه که تاکنون موفق بوده بعد از این هم موفق خواهد بود اگر بر حفظ مردم توجه نداشته باشیم معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد. 

وی افزود: حفظ مردم، عمق بخشی انقلاب اسلامی در دل مردم و پیش برندگی انقلاب اسلامی یکی از راه‌هایی که می‌تواند مردم را در صحنه نگه داشته و امید و انگیزه بدهد که مردم همواره پای کار نظام باشند همین کارهایی است که شما [بسیج سازندگی] انجام می‌دهید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با نگاه جهادی، مقدس، آخرتی و گره گشایی از مردم وارد عرصه می‌شود، خطاب به نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان، بیان کرد: قدر این روحیه جهادی را بدانید و تلاش کنید حفظ و فرهنگ جهادی به نسل‌های بعد منتقل شود چراکه انقلاب اسلامی را روحیه جهادی پایدار نگه داشته است. 

وی ادامه داد: انتظار، توقع و اعتمادی که مردم به بسیج سازندگی دارند متفاوت است و این باعث شده در کنار تمام مشکلات یک روزنه امید مشاهده کنند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است، گفت: بسیج یعنی انقلاب اسلامی و اگر روحیه جهادی خدشه دار و مردم به بسیج بی اعتماد شوند، این انقلاب اسلامی است که متضرر خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • اشتباه استخراج هنر مدرن از «مدرن غرب» در ایران
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد