Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلگراف ادعا می کند، منچسترسیتی در ژانویه برای جذب زک استفان اقدام خواهد کرد.

طرفداری- منچسترسیتی با باشگاه کلمبوس کرو و بستن قرارداد با دروازه بان این تیم یعنی زک استفان وارد مذاکره شده است. رقم پیشنهادی منچسترسیتی 5.5 میلیون پوند است که می تواند تا 7.8 میلیون پوند نیز افزایش یابد. منچسترسیتی همچنین دروازه بان دیگر خود یعنی آرو موریچ را از باشگاه ان ای سی برادا فرا خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او نتوانسته است انتظارات پپ گواردیولا از یک دروازه بان را برآورده کند.

به گزارش تلگراف، گواردیولا دروازه بانی را می خواهد که توانایی بازی با هر دو پایش را داشته باشد و موریچ از این نظر در تمرینات با مشکلاتی مواجه شده است. استفن 23 ساله، دروازه بان سال ام ال اس شده است و در 6 بازی نیز برای تیم ملی آمریکا به میدان رفته است. منچسترسیتی برنامه ای نیز برای قرض دادن استفن به باشگاه زیرمجموعه خود یعنی نیویورک سیتی را ندارد. استفن، گزینه دوم منچسترسیتی پس از ادرسون خواهد بود. 

سیتیزن ها همچنین پس از مصدومیت بنجامین مندی، برنامه خود مبنی بر فروش الکساندر زینچنکو را تغییر داده اند. مندی تا فوریه از میادین دور خواهد بود. مدافع فرانسوی در فصل گذشته نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد. این بازیکن اوکراینی در دفاع چپ به کار گرفته می شود و منچسترسیتی احتمالا پیشنهادات را برای این بازیکن رد خواهد کرد. سیتیزن ها در تابستان، پیشنهاد 15 میلیون یورویی رئال بتیس برای این بازیکن را رد کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!