Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: استان مرکزی رتبه دوم در بین استان های دیگر در زمینه رضایت مخاطب دارد.     

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مدیرکل صدا و صدا و سیمای استان مرکزی در جلسه هم اندیشی مسئولان خمین و معاونین صدا و سیما که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: صدا و سیمای استان مرکزی ۳۵% در زمینه صدا و ۷۵ درصد در زمینه سیما توانسته است رضایت مخاطب را جذب و رتبه دوم در کشور را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 هوشنگ آذردشتی پیشرفت رسانه و پوشش دیجیتالی در استان را قابل رضایت دانست و بیان داشت: ما شاهد ۹۸ درصد پوشش دیجیتالی در استان بوده و سعی می شود در ایام دهه فجر این پوشش به صددرصد تبدیل شود.

 

وی افزود: با توجه به وجود شخصیت جهانی مانند امام در شهر خمین باید توجه ویژه ای به آن شود و رسانه سعی در شناخت ابعاد شخصیتی و علمی امام به جهانیان داشته باشد و شخصیت این بزرگ مرد تاریخ را به همه جهان بشناسانند.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی تصریح کرد: در هشت ماهه اول ۴۲۰ دقیقه در قالب اخبار و اطلاعات از شهرستان خمین در زمینه صدا در سیمای استان مرکزی ۲۴۲۵ دقیقه برنامه سیمایی و در بخش فضای مجازی ۱۸۲ مورد برنامه محتوایی از شهرستان خمین پخش شده است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در شهرستان می طلبد که مستندی با همکاری خیرین ساخته و در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: وجود بیت امام در استان یک پتانسیل بزرگی است می تواندبسیار اثربخش باشد و ما می توانیم با ساخت مستند مردم جهان را با شخصیت، زادگاه و بیانات امام آشنا سازیم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب در هیچ جای دنیا بدون نام امام شناخته شده نیست بنابراین باید معرفی وسیعی از امام و زادگاهش در صدا و سیمای استان مرکزی داشته باشیم.

 

در ادامه احمد طهرانی فرماندار خمین بیان داشت: با توجه به شرایط سخت جامعه و فاصله ای که بین مسئولین و مردم است صدا و سیما می تواند نقش موثری در آگاه سازی برای مردم داشته باشد وی افزود خمین در جایگاه خودش در بحث رسانه و توسعه در جایگاه ویژه ای قرار نگرفته است و توجه ویژه ای هم به آن نشده است بنابراین یکی از اهداف همه باید توجه به ظرفیتها و پتانسیل های شهر خمین و تلاش در جهت رفع مشکلات این شهر باشد.

 

فرماندار خمین تصریح کرد: شهر خمین شهری که در سطح کشور و جهان باید معرفی شود و آنچنان که شایسته است به ایران اسلامی و جهان اسلام بشناسانیم.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهر خمین هزار شهید ۲۵۰۰ جانباز ۹۰ آزاده باید از طریق رسانه های ملی به جهانیان شناسانده شود.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه مشهد هفته بسیج زلزله مقام معظم رهبری کنفرانس وحدت اسلامی شیراز کانون های مساجد مناطق زلزله زده خامنه ای جذب مخاطب مخاطب صداو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • رتبه اول استان یزد در زمینه رشد بارندگی
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی