Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۴۲۲ نفر متقاضی ساخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان رشت هستند گفت: از مجموع این تعداد در حال حاضر ۲۸۱ واحد بوم‌گردی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، میرشمس مومنی زاده، امروز (سه‌شنبه، 6آذر) در کارگروه اشتغال شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح بوم‌گردی یکی از طرح‌های ایجاد اشتغال روستایی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار اشتغال برای شهرستان رشت در نظر گرفته شده است گفت: تاکنون ۵۰درصد این اعتبارات اختصاص یافته است.

 

مومنی زاده به بخش کشاورزی اشاره و  اذعان کرد: در بخش کشاورزی ۸۹ میلیارد تومان برای اشتغالزایی ۵۵۰ نفر در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: ۲۲۲ میلیارد تومان از این اعتبارات در بخش فراگیر و ۹۳ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص یافته است،

 

فرماندار رشت افزود: با اختصاص کامل اعتبارات یک هزار و ۲۳ طرح در شهرستان اجرا و در این راستا چهار هزار و ۵۴۶ نفر جذب بازار کار خواهند شد.

 

مومنی زاده به طرح بوم گردی اشاره و اظهار کرد: ۴۲۲ نفر متقاضی ساخت اقامتگاههای بوم‌گردی در شهرستان رشت به ثبت رسیده است که از این مجموع در حال حاضر ۲۸۱ واحد بوم گردی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد زلزله کرمانشاه زلزله هفته بسیج مقام معظم رهبری اردبیل کنفرانس وحدت اسلامی شیراز هفته وحدت کانون های مساجد بوم گردی روستا اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • تور مدرسه گردی در مشهد