Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی،رئیس هیات جودو،جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته جودو با حضور 334 شرکت کننده از دیروزدر سالن تامین اجتماعی یزد آغاز شد.

حسین محمودی با اشاره به تیم 12 نفره نونهالان استان در این رقابتها افزود: حسین بخشی و حمیدرضا کارگر دهنو در وزن های 42 و 46  کیلوگرم به مدال طلا و مبین نظری و علی تقی زاده در اوزان وزن های 30 و 34 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:امروز و در روز پایانی این رقابتها نیز صادق عبداله آبادی، امیر حسین گرمابی، امیر حسین مرادی یادگار، رضا قنبری، امین واله و امیرحسین نقی پور به ترتیب در اوزان منهای 50 تا مثبت 73 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسابقات جودو پیکارهای جودو استعدادهای کشور جودو نونهالان تیم خراسان رضوی نتیجه مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از بین ۱۶۹ اثر ارسال شده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به مرحله فینال راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت از مجموع آثار ارسالی، ۱۸ اثر، رأی هیئت داوران را به خود جلب کرده و برگزیده شدند.

در این جشنواره اثر دختر شیرزاد یهودی و امام رضا (ع) به نویسندگی، کارگردانی و تنظیم موسیقی علی افسری‌نژاد از هنرمندان شهرستان سیرجان با بهره‌گیری از قواعد هنر فاخر شبیه‌خوانی، موفق شد با بالاترین امتیاز و رأی به عنوان یکی از ۴ اثر ویژه و یکی از ١٨ اثر برگزیده در جشنواره ملی رضوی معرفی شود.

بازیگران و هنرمندان این اثر، به ترتیب ورود به صحنه، سجاد پورخسروانی (نوازنده ترومپت)، رضا گلزاری (نوازنده کوبه‌ای)، علی محمودآبادی (بازیگر)، علی افسری‌نژاد، فرشید خدامی (بازیگر)، اسماعیل حافظی (بازیگر)، سیدصادق شهیدی (بازیگر، مسئول تدارکات و طراح اکسسوار و صحنه) و سید مرتضی سید موسوی (بازیگر) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان