Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:47:49 GMT

حادثه در محور فهرج _ریگان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۳۷۶۶

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سروان اکبر مداحی فرمانده پلیس راه ریگان ایرانشهر گفت: بر خورد یک دستگاه پژو 405 حامل سوخت با یک دستکاه پراید در محور فهرج ،ریگان حوالی برج اکرم 4کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت .

وی  با اعلام این خبر گفت: برخورد یک دستگاه ماشین پژو 405 حامل سوخت قاچاق با پراید باعث حریق این دو دستگاه سواری شد که در این حادثه دو سرنشین 405 جان باختند و همچنین سواری پراید دارای 4سرنشین از یک خانواده بوده که دو نفر آنها نیز در این حادثه جان باختند و یک نفر از سرنشینان پراید به با ماشین های امدادی به بیمارستان بم انتقال پیدا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه ریگان، ایرانشهر علت این حادثه را سرعت زیاد و تخطی از سرعت مقرره و سبقت غیر مجاز راننده پژوه 405بیان کرد که حامل قاچاق سوخت بوده است .

وی از کسانی که در این محور تردد می کنند خواست با توجه در این محور قاچاق سوخت توسط قاچاقچیان سوخت صورت می گیرد با احتیاط کامل رانندگی کنند تا دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان