Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با سفیر بلغارستان در تهران به تقویت همکاری‌های قضایی و حقوق بشری میان دو کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آقای هریستو پولنداکوف، سفیر بلغارستان در تهران ظهر روز سه شنبه ۶ آذرماه سال جاری با دکتر محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی در این دیدار عنوان داشت: ما معتقدیم که گفتگو‌های صادقانه حقوق بشری باعث پیشرفت وضعیت حقوق بشر در سطح جهانی خواهد شد، در حالی که تبعیض، استاندار‌های دو گانه و سرپوش برای اقدامات تروریستی به اسم حقوق بشر، منهدم کننده ارتقاء حقوق بشر خواهد بود.

معاون بین الملل قوه قضائیه افزود: همانطور که در مبارزه با مواد مخدر همکاری‌های موثر بسیار خوبی داریم، بهتر است که در مبارزه با تروریسم نیز همکاری‌های سازنده و موثر داشته باشیم. سیاست جمهوری اسلامی تسامح صفر درصدی با تروریسم بوده و ایران یکی از موفق‌ترین کشور‌ها در سطح جهان در مبارزه با تروریسم همانند داعش که مورد حمایت غربی‌ها است، می‌باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه سیاست‌های فعلی اروپایی‌ها در حمایت آشکار بی پرده از تروریست‌های بد سابقه مانند منافقین که دستانشان به خون هزاران شهروند بی گناه ایرانی آلوده است، افزود: در واقع ماهیت و عملکرد منافقین همانند داعش البته با پوسته نوع دیگر است.

لاریجانی تاکید کرد: که چنین سیاستی اولا محکوم و ثانیا مخالف مصوبات شورای امنیت سازمان ملل و ثالثا مخالف معیار‌های حقوق بشری و تهدیدی برای صلح و ثبات بین المللی می‌باشد؛ لذا مبارزه با تروریسم بدون مسامحه، فریبکاری و بدون تقسیم بندی به خوب و بد و قاطعانه بایستی صورت گیرد.

در این دیدار همچنین سفیر بلغارستان خواستار گسترش زمینه همکاری‌های بین المللی به خصوص حوزه‌های قضائی و حقوق بشری میان دو کشور گردید و از رای مثبت و حمایت ایران در خصوص عضویت بلغارستان در شورای حقوق بشر سازمان ملل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لاریجانی ستاد حقوق بشر سفیر بلغارستان ترور تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت

بهای نفت در بازار جهانی طی ماه‌های اخیر به شدت تحت تاثیر وقایع سیاسی به ویژه جنگ اوکراین در شرق اروپا و جنگ غزه در خاورمیانه قرار داشته است. در عین حال، بهای طلای سیاه تحت تاثیر داده‌های آماری مربوط به عرضه و تقاضا و نیز رشد اقتصادی قدرت‌های بزرگ قرار دارد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بهای نفت در معاملات امروز بازار انرژی روند کاهشی داشت. 

بر این اساس، نفت برنت دریای شمال با ۴۰ سنت کاهش، ۸۸ دلار و ۲ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با ۵۵ سنت کاهش، به ۸۲ دلار و ۸۱ سنت در هر بشکه رسید. 

تضعیف دلار در برابر سایر ارز‌های معتبر جهانی باعث افزایش جزئی بهای نفت در اوایل امروز شده بود. با این حال، سایر عوامل بار دیگر روند بهای نفت را کاهشی کرد. 

تحلیل‌گران بازار می‌گویند کاهش نگرانی از گسترش جنگ غزه به سایر مناطق در خاورمیانه به ویژه کاهش تنش میان ایران و اسراییل از جمله دلایل سیاسی تاثیر گذار بر روی کاهش بهای نفت بوده است. 

گرچه گزارش جدید آژانس انرژی آمریکا حاکی از کاهش ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه‌ای نفت ذخایر تجاری این کشور بود که این مسئله می‌توانست بهای نفت را افزایش دهد؛ اما داده‌های اقتصادی درباره کاهش فعالیت‌های تجاری در ایالات متحده، این موضوع را خنثی کرد. 

تحلیل‌گران می‌گویند تا زمانی که تنش‌های جهانی همانند جنگ اوکراین که یک سوی آن کشور‌های بزرگ صادر کننده نفت همانند روسیه هستند و یا منازعات در مناطق حساس جهان همانند خاورمیانه که بخش قابل توجهی از صادرات نفت را صادر می‌کند، جریان دارد بازار نفت می‌تواند شاهد نوسانات شدید در بهای طلای سیاه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا