Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:10:39 GMT

تغییر مکان مسابقات هم کمکی به فجر سپاسی نکرد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۴۰۹۳

تغییر مکان مسابقات هم کمکی به فجر سپاسی نکرد

تیم فجر شهید سپاسی برای میزبانی ادامه مسابقات لیگ برتر خواستار برگزاری دیدارهای خود در ورزشگاه دستغیب شیراز شد با وجود موافقت اداره کل ورزش و جوانان فارس با این درخواست باز هم فجر در دیدار مقابل حریف خود ناکام ماند. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، طی هفته گذشته مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در نامه‌ای خواستار انتقال میزبانی بازی‌های خانگی‌اش از ورزشگاه پارس به ورزشگاه شهید دستغیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه رسول فلاح آورده شده بود این تیم در فصل گذشته در بازی‌هایی که در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار کرد شرایط فنی مطلوب‌تری داشت و تماشاگران بیشتری از بازی‌های این تیم دیدن می‌کردند.

در فصل گذشته ورزشگاه پارس افتتاح نشده بود و زمین آن آماده برگزاری مسابقات نبود و با مشکلات زمین چمن حافظیه و کشت دوباره آن، تنها زمین موجود همین ورزشگاه شهید دستغیب بود اما شهر شسراز پس از اماده شدن زمین چمن ورزشگاه پارس و افتتاح این ورزشگاه صاحب یکی از برترین ورزشگاه‌های ایران شد که با ظرفیت 50 هزار نفر شور و هیجان خاصی را به هر مسابقه رسمی می‌دهد.

فجر پیش از این درخواست از یازده مسابقه 12 امتیاز داشت، این تیم 2 برد، 6 تساوی و 3 شکست داشت، این تیم بهترین خط دفاع لیگ را با پنج گل خورده در اختیار داشت. این در شرایطی بود که فجری‌ها در یازده مسابقه تنها 4 گل به ثمر رسانده بودند و در خانه و خارج از خانه تیم موفقی نبودند.

پاسخ جالب مسئولان به انتقادات درباره وضعیت چمن ورزشگاه پارس شیراز؛ چمن ورزشگاه مانند فرش یکدست استتلاش می‌کنیم ورزشگاه پارس را تا پایان مهرماه به بهره‌برداری برسانیم/ مشکلی برای واگذاری استادیوم به فجرسپاسی نداریم

فجر در هفته پانزدهم بالاخره توانست در ورزشگاه دستغیب بازی کند و برابر پرسپولیس پاکدشت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد، این در شرایطی بود که زردپوشان با خوش‌شانسی و درخشش دروازه‌بانش پنج گله نشد.

فجر در این هفته از مسابقات لیگ دسته اول یکی از ضعیف‌ترین مسابقات خود را (حداقل تا دقیقه 60) در تاریخ حرفه‌ای خود به نمایش گذاشت. نکته جالب دیگر حضور کم‌تعداد تماشاگران در بازی فجر و پاکدشتی‌ها بود.

علاوه ‌بر این صدای اعتراض تماشاگران که از اواسط بازی بر علیه فجری‌ها بود و یکی از عوامل اصلی شکست این تیم بود به راحتی به زمین می‌رسید، البته این انتقال با تبادل صدای بازیکنان نیز همراه بود و گفت‌وگوی آنها در زمین به راحتی به تماشاگران می‌رسید که باعث ایجاد استرس شدیدی در بین بازیکنان شده بود.

حال جای سوال اینجا است که با این اوصاف فجر‌ باز هم برای میزبانی مسابقات ورزشگاه دستغیب را انتخاب  می‌کند؟

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور

رئیس کل دیوان محاسبات کشور، به همراه معاونین فنی و حسابرسی و حقوقی این نهاد نظارتی با حضور در سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور، آخرین تحولات اقتصادی و بودجه ای کشور را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب، در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه صورت گرفت، با بررسی منابع و مصارف، علاوه بر پایش مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات متولیان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی، بر لزوم حل مشکلات مرتبط با تامین منابع عمومی دولت و انجام پرداخت های اجتناب ناپذیر دستگاه های اجرایی، تاکید کرد.

این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی نظیر نظارت مستقیم و به موقع، آینده نگری، گره گشایی و صیانت از شجاعت مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انجام پذیرفت.

تمامی مدیران کل دیوان محاسبات کشور در استان ها نیز با دستور رییس کل این نهاد نظارتی در تامین منابع عمومی مرتبط با پرداخت های عمرانی پایان سال در راستای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.

در این بازدیدها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه در راستای منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد ساز و کار اجرایی تخصیص اعتباری و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام در راستای اجرای بند م تبصره ۲ قانون بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • بازی ایران روی بدترین زمین چمن آسیا!