Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@14:34:36 GMT

حاشیه های لغو سخنرانی حسن عباسی در تبریز

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۴۱۵۹

به گزارش پارس نیوز،  سعید محمدیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی با اشاره به لغو سخنرانی حسن عباسی در این دانشگاه گفت: امروز قرار بود مراسم سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان پیرامون فراز و فرود مفهوم عدالت در جمهوری اسلامی برگزار شود که از طرف دانشگاه لغو شد.

محمدیان تصریح کرد: در خواست مجوز سخنرانی حسن عباسی را چند وقت روز پیش برای هیات نظارت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان فرستادیم که با مخالف این هیات روبروی شدیم؛ و هیچگونه توضیحی برای این مخالفت نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی در ادامه تصریح کرد: ما طبق ماده ۹ می‌توانیم این برنامه را درون تشکیلاتی برگزار کنیم. بسیج دانشجویی این دانشگاه برای بار دوم نامه در خواست را به هیات نظارت دانشگاه ارسال کرد، اما هیچ جوابیه کتبی در این خصوص دریافت نکردیم و فقط به صورت شفاهی به ما گفتند که اجازه برگزاری این جلسه نداریم.

وی گفت: با توجه به اینکه هیچگونه جوابیه کتبی برای ما ارسال نشد در فضای مجازی اطلاع رسانی کردیم که «برنامه درون تشکیلاتی ویژه بسیج دانشجویی با حضور سخنرانی حسن عباسی برگزار می شود».

محمدیان تاکید کرد: متاسفانه در مواقع ضروری رئیس دانشگاه در دانشگاه حضور ندارند و گویا به ترکیه سفر کرده اند در پی تماسی که با احمدی، رئیس حراست دانشگاه داشتیم متوجه شدیدم که رئیس و حراست دانشگاه به دادسرای تعهد دادند که حسن عباسی به دانشگاه نیاید و گفتند که تحت فشار فرمانداری آذرشهر هستیم.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ نفر از دانشجویان جلوی درب ورودی دانشگاه تجمع کردند و حسن عباسی برای دانشجویان سخنرانی کرد.

محمدیان اظهار داشت: با تجمع دانشجویان در دانشگاه هیچ کدام از مسئولین حاضر به پاسخ گویی نشدند و دانشجویان با توجه به عدم حضور مسئولین به سمت دفتر رئیس دانشگاه رفتند و در آنجا تحصن کردند.

مسئول بسیج دانشجویی بیان کرد: با تحصن دانشجویان قائم مقام رئیس در دانشگاه شهید مدنی شروع به سخنرانی کرد.

وی گفت: ما به مسئولان دانشگاه گفته ایم یک روز به شما مهلت می‌دهیم که مراسم سخنرانی حسن عباسی به صورت درون تشکیلاتی در دانشگاه برگزار شود اگر اجرا نشود عواقبی خواهد داشت. متاسفانه حراست و رئیس دانشگاه هیچ گونه ارزشی برای دانشجویان قائل نیستند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بسیج حسن عباسی جمهوری اسلامی فضای مجازی رئیس دانشگاه ترکیه بسیج جمهوری اسلامی حسن عباسی رئیس دانشگاه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.   خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است.   برخی از رؤسای دانشگاه‌های ایران‌ ایمیل‌های حمایتی از خیزش اخیر دانشجویان و اساتید برای رؤسای دانشگاه‌های امریکا ارسال کردند. تشکل‌های دانشجویی نیز تجمعات حمایتی از این خیزش برگزار کردند.
 دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم