Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@10:42:58 GMT

در گیری پیاده راه فرهنگی رشت ختم به خیر شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۴۴۳۳

در گیری پیاده راه فرهنگی رشت ختم به خیر شد

با وساطت فاطمه شیرزاد عضو شورای رشت و اصغر کامران راد شهردار منطقه دو رشت درگیری اتفاق افتاده در پیاده راه فرهنگی رشت ختم به خیر شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو شورای شهر رشت با ابراز تاسف از اتفاق چند شب پیش در پیاده راه فرهنگی رشت اظهار کرد: چند شب قبل در پیاده راه فرهنگی رشت یکی از ماموران شهرداری منطقه دو توسط یک خانم مورد توهین و ناسزا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه شیرزاد افزود: پس از این اتفاق بنده و برخی دیگر از همکاران شورایی و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری رشت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار پیگیری مراجع قضایی به منظور احقاق حق مامور شهرداری رشت شدیم. وی با بیان اینکه با اعلام شکایت مامور شهرداری از این شهروند خانم ماجرا رنگ و بوی قضایی به خود گرفت تصریح کرد: توهین و ناسزا جزو مواردی هستند که بر اساس قانون در کشورمان جرم محسوب شده و قانونگذار برای آن مجازات مشخصی تعیین کرده است. شیرزاد با اشاره به اینکه در دین اسلام به حفظ حرمت و تکریم انسانها تاکید فراوانی شده است گفت: در قرآن کریم صلح و سازش به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ محسوب شده و به همین دلیل با پیروی از فرامین بزرگان دین تلاش خود را به منظور رفع مشکل و ایجاد صلح و سازش به کار گرفتیم. عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ و تمدن مردم رشت همواره زبانزد همگان است افزود: با توجه به اینکه شهروندی که به مامور شهرداری توهین کرده بود یک خانم بوده بنده بهمراه شهردار منطقه دو رشت تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا خدای ناکرده مشکلات بیشتری متوجه این خانم سرپرست خانواده نشده و همچنین از مامور خدوم شهرداری رشت نیز به نحوی شایسته دلجویی شود. شیرزاد در خاتمه با ابراز خرسندی از ختم به خیر شدن اتفاق ناگوار در پیاده راه فرهنگی رشت بیان کرد: امیدواریم پس از این شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری در رشت نباشیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی خانواده شورای شهر شهرداری عضو شورای اسلامی شهر فرهنگ و تمدن 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از رزمی‌کار دختر و پسر در باشگاهی در منطقه لواسان، یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: «این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.» پس از این موضوع سرپرست شهرداری لواسان گفت: «با برکناری آقای مصطفی خدابنده مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان، آقای یوسف نخلی در این مسئولیت به عنوان سرپرست مشغول به کار خواهد شد.» تصاویری که در این زمینه فارس منتشر کرده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان