Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ارائه گزارشی از روند برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان گفت: این نمایشگاه از نظر کیفی نسبت به پارسال رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، رضا طاهری گفت: در این نمایشگاه که به مدت چهار روز از یکم تا چهارم آذرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‎های بین‎المللی اهواز دایر بود،  بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی مرتبط با ساخت و تامین قطعات و تجهیزات مورد استفاده نفت و حفاری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۷۰ درصد این شرکت‎ها سازندگان تجهیزات، ۲۰ درصد تامین‌کننده و ۱۰ درصد شرکت‎های دانش بنیان بودند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: در این نمایشگاه از پنج کتاب تخصصی و فنی «اقلام قطعات یدکی با قابلیت جایگزینی مربوط به پمپ‎های گابیونتا»، «منابع نفتی و گازی نامتعارف ارزیابی و توسعه»، «مهندسی طراحی و عملیات راندن لوله‎های جداری و آستری در چاه‎های نفت و گاز»، «آتش‌نشانان؛ قهرمانان بدون پلاک» و «مدیریت دانش در عمل» رونمایی شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، ادامه داد: در نمایشگاه امسال ۵ قلم کالای کاربردی و راهبردی ساخت داخل شامل جایگاه شیر فرازآوری، لوله‎های جریانی بدون درز، روتور کامل کمپرسور گازی سولار C-۱۶، مته صخره‎ای ۸ و ۲/۱ اینچ و جریان‌سنج کامپیوتر S۶۰۰ که با حمایت شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب و از سوی شرکت‎های داخلی بخش خصوصی بومی‎سازی شده‎اند رونمایی شد.

وی از همکاری شرکت نمایشگاه‎‎های بین‎‎المللی استان خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران در برپایی نمایشگاه و اصحاب رسانه به دلیل بازتاب مطلوب اخبار و رویدادهای نمایشگاه قدردانی کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست