Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رحیم نریمانی امروز سه شنبه در مراسم تقدیر از شماری از فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی در گرگان اظهار داشت: سرمایه گذاری بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت فضای مجازی امکان آشنایی نسل آینده ساز کشور با فرهنگ ایثار و شهادت را افزایش خواهد داد.

وی به برگزاری جشنواره انتخاب نویسندگان برتر حوزه ادبیات پایداری اشاره کرد و گفت: این جشنواره که تاکنون متمرکز و ملی برگزار می شد از سال آینده به صورت استانی و با هدف شناسایی چهره های کمتر شناخته شده مناطق گوناگون کشور برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از ایجاد بانک اطلاعات نویسندگان و ناشران حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: جمع آوری اطلاعات فعالان این بخش، تالیف و تهیه آثار فاخر مرتبط با دفاع مقدس را آسان تر خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هم در این جلسه گفت: برپایی کارگاه های آموزشی اینفوگرافیک و گرافیک خبری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان از جمله اقدامات مهم این اداره کل برای زمینه سازی ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه فضای مجازی سرمایه گذاری فرهنگ ایثار و شهادت ادبیات بنیاد شهید و امور ایثارگران دفاع مقدس بنیاد شهید گرافیک تحصیلات تکمیلی ترویج فرهنگ جامعه استان گلستان بنیاد شهید و امور ایثارگران رسانه فرهنگ ایثار و شهادت فضای مجازی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان حوزه آی سی تی کردستان گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری مرزی بودن استان کردستان می‌تواند به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد.

عابدی با اشاره به اینکه سال گذشته در 10استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام شد افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال 10 هزار دانش‌آموز کردستانی مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته برای تأمین مالی شرکت‌ها در کشور 2هزارو 600میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی؛ در ادامه از احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت در استان کردستان و چاره‌اندیشی برای پیگیری و رفع آن‌ها از طریق وزارتخانه خبر داد.

سوری رییس پارک علم و فناوری استان هم عنوان کرد: 60 شرکت در استان کردستان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

کمبود تسهیلات و حمایتهای مالی از مطالبی بود که توسط صاحبان شرکتهای فناوری اطلاعات در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند