Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نصیری مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان با حضور درمرکز سامد استان گفت:740 هزار مشرکت از نعمت برق در استان بهره مند هستند که امروز در این مرکز به سوالات مشترکین پاسخ دادیم.

 

وی افزود: مردم درباره مشکلات ضعف ولتاژ،درباره انرژی های تجدید پذیر سوالاتی داشتند که به آنها نیز پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحیمی مدیر عامل شرکت گاز گلستان نیز گفت: 97 در صد مردم شهر و روستاهای گلستان از انرژی گاز بهره مند هستند.

 

وی افزود: بیشتر درخواست امروز مردم در خصوص دریافت انشعابات جدید بوده که راهنمایی های لازم در این زمینه انجام شد.

 

افتخاری مدیر عامل شرکت پالایش وپخش فرآورده های نفتی گفت: سوالات امروز مردم در خصوص تامین سوخت زمستانه بود که مردم می توانند از طریق فروشندگی های روستایی نفت مورد نیاز خود را تامین کنند.

 

سجادی رییس بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: در 29 هفته مرکز سامد میزبان 119 مسئول استانی بوده که بیش از هزار و 200 مورد تماس تلفنی داشتیم و به بیش از 80 درصد آنها پاسخ داده شد.

 

سه شنبه آینده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در این مرکز پاسخگوی مردم خواهند بود.

 

انتهای پیام/ح

 

مرکز سامد و حضور مدیران استانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم