Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  شایان مصلح که در اواخر دیدار مقابل تراکتورسازی با توجه به خطای خشنی که اسماعیلی فر روی زانوی او داشت از زمین خارج شد، نسبت به بی توجهی کارشناسان داوری به این موضوع و توجه به آفساید محرض حریف واکنش نشان داد.



مدافع چپ پرسپولیس در خصوص بازی با تراکتورسازی گفت: در آفساید بودن آن صحنه هیچ شکی وجود ندارد و اگر دوستان می‌خواهند چیز دیگری را القا کنند که موضوع چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بد نیست روی خطای خشنی که حریف با استوک روی زانویم آمد هم صحبت می‌شد. پرسپولیس واقعا این روز‌ها به جز هواداران هیچ کس را کنار خود نمی‌بیند. انگار ما واقعا هیچ هستیم و با توجه به این مشکلات تلاش نکردیم خوشحالی و افتخار را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.



وی درباره مصدومیت خود گفت: مصدومیتم باعث شده تا احتمال زیاد این بازی را از دست بدهم. انشاالله با قدرت از اردوی بعدی به تیم اضافه خواهم شد. حریف با خشونت تمام با استوک روی زانویم آمد. کشیدگی همسترینگ هم اذیتم می‌کند و ان شاالله از بازی بعدی خواهم رسید.



مصلح درباره اعتراض بازیکنان این تیم به مشکلات مالی گفت: آقای گرشاسبی همیشه تلاش کردند و ما قدردان ایشان هستیم. اما پرداختی‌ها کامل نبوده است. ۲۰ درصد هم نشده و پاداش آسیایی هم نرسیده و فکر کنم این مساله البته به خاطر تحریم‌ها باشد، اما مشخص نیست چه زمانی به دست بازیکنان خواهد رسید. بچه‌ها با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها تلاش بزرگی داشتند و اکنون فکر کنم حق‌مان باشد که به دنبال این حق باشیم.



مدافع پرسپولیس در واکنش به سوالی در خصوص دلیل افزایش مصدومان در این تیم گفت: فشار بازی‌ها که زیاد است و برنامه ریزی هم کاملا علیه ما. ما اصلا فرصت ریکاوری نداریم و تا نیم فصل هم فکر نکنم بتوانیم تمرین مناسبی را پشت سر بگذاریم، چون فاصله بین بازی‌ها خیلی کم است. اما مصدومیت هم جزیی از فوتبال است و اکنون، چون ما بازیکن کم داریم این مساله بیشتر به چشم می‌آید.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران

تیم تراکتور در حالی در هفته ۲۴ لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت که دیروز پاکو خمز سرمربی تیم از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. در حال حاضر محمد نصرتی مربی موقت تراکتورسازی تبریز تا پایان فصل خواهد بود.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه