Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@09:24:45 GMT

واکنش تند صدرالساداتی به حقوق های نجومی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۴۹۲۸

واکنش تند صدرالساداتی به حقوق های نجومی

به گزارش صدای ایران سید مهدی صدرالساداتی با انتشار این عکس نوشت: به گمانم در یک سکانس به حاج کاظم در آژانس گفتند: اینها نماز هم میخوانند!! خیال میکنید نماز شما درست است؟! دوست داشتم برگردد و بگوید: نه فقط نماز شما درست است!
نماز شماها که اگر یک ماه حقوق چند ده میلیونیتان دیر شود، نامه میزنید که حقوق،من کو؟! همین شما که میگویید حقوق مجلس مسخره است!! نماز حاج کاظم باطل است و نماز شما درست است که دست گوسفند دزد را طبق احکام قطع میکنید و آنکسی که هزاران میلیارد از جیب فقیرترین مردم برداشت و هزاران آسیب و فحشا و درد را باعث شد، هیچ!!! .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چرا ؟؟؟ چون طبق قانون بوده است!
نماز شما درست است با این نحوه‌ی برخورد شدید با حقوق نجومی بعد از دو سال

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فیش حقوقی حقوق نجومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پویش با انرژی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر و جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی، پویش مصرف درست برق با عنوان «باانرژی» رونمایی شد.   قرار است در این پویش که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، با راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام راهکار‌های مصرف درست برق به مردم آموزش داده شود.   مردم عزیز استان یزد می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این کمپین قرار گرفته و با شرکت در کمپین و کاهش مصرف خود در قرعه‌کشی جوایز نفیسی همچون خودرو، لوازم خانگی و لپ‌تاپ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کلیپ| ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • رقم نجومی بدهی بابک زنجانی که برق از سرتان می پراند! (+ اینفوگرافی)
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)