Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-18@06:01:17 GMT

موانع توزیع کالاهای احتکار شده در بین مردم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۵۳۷۷

موانع توزیع کالاهای احتکار شده در بین مردم

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انبارهای احتکار و شناسایی های صورت گرفته توسط نیروهای بسیجی در سراسر کشور اظهار داشت: در کشف انبارهای احتکار شده بسیج خیلی وسیع عمل کرد، اما یک نگرانی داشتیم و آن ترخیص و رساندن محتوای این انبارها به دست مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج در بخش کشف و تشخیص بسیار موفق عمل کرد، تشریح کرد: در مراحل بعدی مشکلات قانونی وجود داشت که بسیج به صورت مستقل نمی‌توانست وارد شود و اگر چه دوستان در تعزیرات به دنبال کمک بودند، اما دست آنها نیز بسته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملکرد اتحادیه‌ها بیان کرد: به نظر من اتحادیه در مساله توزیع کالاهای مکشوفه از انبارهای احتکار بسیار بهتر و قوی می توانستند عمل کنند.

غیب پرور در ادامه یادآور شد: بارها درخواست کمک به تعزیرات را داده بودیم و بسیج هم اعلام آمادگی کرد، اما به خاطر مشکلات قانونی این کمک عملاً رخ نداد و اجناس به خوبی به دست مردم نرسید و دچار مشکلاتی شدیم.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بیشتر عنوان کرد: حرکت جدیدی باید آغاز و هماهنگی ها بیشتر شود تا در ادامه شناسایی انبارهای جدید بتوانیم توزیع مناسب و درستی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: موانع قانونی سازمان بسيج مستضعفين احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان قضایی استان ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری استان چشم‌گیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

وی گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به موقع دستگاه قضایی به جرائم خود به خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال در استان اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تاکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی بدیل است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی استان برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6080198

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • اهتمام جدی توانیر در استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت توسعه تولید پراکنده و انرژی‌های نو
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق