Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فتح الله حقیقی روز سه شنبه در آیین رونمایی از 72 پروژه محرومیت زدایی سپاه استان زنجان که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن ولایت سپاه برگزار شد، افزود: باید انضباط کاری، مالی و مدیریتی داشته باشیم و در بحث محرومیت زدایی لازم است به صورت برنامه ریزی شده و تعامل، طرح ها اجرایی شوند.
وی با تاکید بر اینکه سپاه و همه دستگاه ها باید در بحث محرومیت زدایی همدیگر را یاری کنند تا اقدام موثر و آرامش درونی در مردم ایجاد شود، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید قدم به قدم با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، حرکت کنند و از موازی کاری و بی برنامگی ها پرهیز شود که در غیر این صورت سود ده و اثربخش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی افزود: محرومیت زدایی از اولویت های نظام می باشد و گفتمان غالب دولت نیز محرومیت زدایی بوده و 50 درصد از اعتبارات ما مربوط به این بخش است.
وی با بیان اینکه در طی 40 سال گذشته، پیشرفت های خوبی در جهت رفع فقر و محرومیت زدایی صورت گرفته است تصریح کرد: اکثر روستاها از امکاناتی چون برق، آب شرب و کشاورزی، گاز و راه، برخوردار شده اند و در واقع راه ها 6برابر، سدها 15 برابر، تولیدات پتروشیمی 30 برابر و صادرات 57 برابر شده است و در تعداد تحقیقات و تولیدات علمی دانشگاهی در سطح جهان رتبه 16 و در منطقه در رتبه نخست، قرار داریم که این به برکت انقلاب و نظام است.
استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه را در موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، دخیل خواهیم کرد و در این راستا با اجرای طرح ها، شرایط امن حاکم بر زنجان ارتقا خواهد یافت و این نیز نیازمند برنامه ریزی است.
حقیقی در بخشی از سخنان خود به هفته بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجیان شریف ترین قشر جامعه ما هستند که عاشقانه و خالصانه و همانند دوران حیات امام (ره) گوش به فرمان رهبری هستند و در عرصه های مختلف اقدمات شایسته و اثرگذاری را داشته و دارند.
وی با تاکید براینکه افتتاح و رونمایی از 72 پروژه محرومیت زدایی سپاه، امر مبارک و کار بسیار ارزشمندی است، تصریح کرد: سپاه در حوزه جوانان، مسایل اجتماعی و پیشگری از آسیب های اجتماعی خاص نیز اقدامات خوبی را انجام داده است و در این راستا طرح هایی نیز در دست اجرا دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز گفت: تلاش گروه های جهادی در بحث محرومیت زدایی، آثار و برکات فراوانی را داشته است.
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: لذت محرومیت زدایی را با نفس مسیحایی امام (ره) و با پوست و گوشت خود در چهره محرومان جامعه، لمس کرده ام.
وی تصریح کرد: امید است سال 98 از ظرفیت کارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور، بیشتر بهره بگیریم تا مقداری از کاستی های امسال نیز جبران شود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) سپاه استان زنجان نیز به عملکرد سازمان بسیج سازندگی سپاه زنجان اشاره کرد و گفت: در طول چند سال گذشته احداث و مرمت بیش از 620 پروژه محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، خیرین، دستگاه های همکار و اهالی و گروه های جهادی، انجام شد.
سردار جهانبخش کرمی افزود: این طرح ها شامل مسجد، آبرسانی شرب و کشاورزی، خانه بهداشت، خانه محروم، خانه عالم، غسالخانه، مدرسه، زمین های ورزشی می باشد.
وی به افتتاح و رونمایی از 72 طرح محرومیت زدایی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه ها شامل 42 طرح آبرسانی شرب، 12 طرح آبرسانی کشاورزی، 10 پروژه احداث و تکمیل مسجد، چهار پروژه ساخت غسالخانه، 2 باب خانه عالم، یک باب خانه محروم و یک باب طرح ورزشی است.
وی، هفته بسیج را تبریک گفت و تصریح کرد: مردم ولایی ایران، طی 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مقابل جبهه استکبار ایستاد و در این راه، شهدای بسیاری نیز تقدیم شد.
کرمی از محرومیت زدایی به عنوان جهاد مقدس یاد کرد و افزود: ملت ایران در تمام صحنه ها حضور داشتند و فداکاری کردند و امروز وظیفه ما، خدمت رسانی به آنان است.
در پایان این مراسم از خیرین و فعالان گروه های جهادی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اهدا لوح، تقدیر شد.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آسیب های اجتماعی انقلاب و نظام زمین گوشت نماینده ولی فقیه 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا

(تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد