Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: کناره‌گیری توسط بازیکنان تیم ملی فوتسال به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال اظهارداشت: درباره عدم حضور دو بازیکن تیم ملی فوتسال باید بگویم که قدرت بهادری در اردوی سوم تا پنجم حضور داشت و با توجه به مشکلات شخصی از سرمربی تیم اجازه گرفت تا اردو را ترک کند و در اولین فرصت در اردو‌های تیم ملی حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درباره احمد اسماعیل‌پور نیز باید بگویم که این بازیکن مصدومیت جزِئی داشت و با هماهنگی کادر فنی در اردو حضور نداشت. در واقع قرار شد تا این دو بازیکن بعد از رفع مشکلاتشان در اردو‌های تیم ملی با نظر سرمربی حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: ما از لژیونر‌ها با ارسال دعوت نامه‌ای برای باشگاههایشان خواستیم که در اردو حضور داشته باشند و، چون فیفا دی بود بهادری به همراه اسماعیل‌پور و دیگر بازیکنان لژیونر به سفارت اسلواکی رفتند تا اقدامات لازم را برای اخذ ویزا انجام دهند.
سرپرست تیم ملی فوتسال در پایان خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر را در لیست اولیه تیم ملی قرار داده ایم و ۱۴ نفر نهایی ظرف چند روز آینده و با توجه به وضعیت بازیکنان مشخص خواهد شد؛ بنابراین بازیکنان دعوت شده به اردوی ۹ تا ۱۱ در تمرینات حضور خواهند داشت و پیش از اعزام اسامی نفرات نهایی اعلام می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون فوتبال کریمیان فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، محمد عسگری نیز از کادرفنی سرخپوشان پایتخت جدا شد و در حالی به تبریز رسید که پاکو خمس نیز با خواکین آلبرتو، آنالیزور اسپانیایی خود وداع کرده بود و جایگاه خوبی برای محمد عسگری وجود داشت.

البته در این دوران نسبتا کوتاه همکاری، عسگری تفاوت‌های خمس با گل‌محمدی را به خصوص در مسئله مشورت‌پذیری در یافت و تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشت که روز گذشته به پایان رسید.

امروز عسگری به همراه محمد نصرتی تمرینات تراکتور را هدایت کرد و موقعیتی مشابه دوران بعد از جدایی یحیی را تجربه کرد که همراه مهرداد خانبان و اوسمار ویه‌را همین وضعیت را داشت.

عسگری از آنالیزورهای خوشنام و بادانش فوتبال ایران است که بیشتر بازیکنان هم از کیفیت کاری او تمجید می‌کنند و حالا به عنوان مربی موقت در کادرفنی تراکتور حضور خواهد داشت. نکته جالب اینکه بسیاری تصور می‌کنند حضور عسگری، استخدام یحیی را به عنوان سرمربی تراکتور تسهیل خواهد کرد اما در نهایت گل‌محمدی با تراکتور به توافق نرسید و عطای کار در تبریز را به لقایش بخشید.

باید دید در نهایت چه کسی سرمربی تراکتور خواهد شد و بعد از انتصاب سرمربی جدید، اعضای کادرفنی فعلی چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور