Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران پوشيدن لباس ارتش را افتخاري بزرگ دانست و گفت: جوانان نيروي زميني ارتش با عشق و علاقه به درجه بالايي از علم و مهارت در استفاده از تجهيزات پيشرفته نظامي دست پيدا کرده‌اند.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني ارتش جمهوري اسلامي ايران، امير سرلشگر سيد عبدالرحيم موسوي در يازدهمين همايش فرماندهان نيروي زميني ارتش، افزود: معنويت محوري، انضباط، سلسله مراتب و پاکي و سلامت کارکنان چهار موتور محرک ارتش براي ارتقاء و الگو شدن در ميان ديگر سازمان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشگر موسوي با بيان اين که ارتش سازماني است که غير ممکن را به ممکن تبديل مي کند، اظهار داشت: در دوره اخير مديريت ارتش جمهوري اسلامي ايران، ريل‌گذاري خاصي براي ارتقاء بيش از پيش ارتش انجام شد که نيروي زميني ارتش در اين مسير جلوتر از پيش بيني‌هاي در حال جرکت است.
فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران خاطر نشان کرد: ارتش بايد به گونه‌اي فعاليت‌هاي خود را برنامه‌ريزي و اجرايي کند که به عنوان الگوي ديگر سازمان‌ها از آن ياد شود؛ در اين مسير براي ارتش چهار موتور محرک در نظر گرفته شده و اين موتور محرکه ها معنويت محوري، انضباط، سلسله مراتب و پاکي و سلامت کارکنان است.
وي تاکيد کرد: پيشينيان ارتش با خون دل و سختي هاي زياد توانستند ارتش امروز را بسازند، تحکيم ببخشند و به عنوان امانت در اختيار نسل فعلي قرار دهند که لازم است با تکيه بر چهار موتور محرک، به پرواز در آمدن ارتش را بيش از گذشته تقويت کنيم.
امير سرلشگر موسوي تصريح کرد: سازمان حفاظت اطلاعات آجا به عنوان چشم بينا و هشدار دهنده فعاليت‌هاي بسيار مناسبي در زمينه پيشگيري از انحراف و در نتيجه رشد و بالندگي ارتش ايفا مي‌کند.
فرمانده کل ارتش، سازمان حفاظت اطلاعات را مَحرَم ارتش دانست و گفت: مدال افتخار پاکي کارکنان آجا به واسطه فعاليت و ارتباط مناسب کارکنان ارتش با حفاظت اطلاعات است و تاکيد مي‌شود نبايد موضوعي از اين سازمان پنهان بماند.
وي تاکيد کرد: آراستگي محيط کار و زندگي، پادگان و خانه سازماني در ظاهر و باطن بايد از سوي کارکنان و فرماندهان ارتش با جديت و به صورت مستمر پيگيري شود. پيش بيني مي‌شود اگر در اين زمينه به مدت سه سال کار سخت و دلسوزانه انجام شود، مي‌توان به درجه مناسب و قابل قبولي دست پيدا کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران با تاکيد بر اينکه هيچ چيز بالاتر از عزم و اراده افراد نيست، خاطرنشان کرد: اگر عزم و اراده افراد متکي به اراده خداوند باشد، کارهاي بزرگي رخ خواهد داد و نتايج مطلوب و قابل توجهي کسب خواهد شد.
امير سرلشگر موسوي گفت: افسران و نسل جوان ارتش به ويژه نيروي زميني به دنبال آن هستند تا يک فرمانده منظم، مقتدر و با برنامه پيشاپيش آن‌ها قدم بردارد و آن‌ها به دنبال او فعاليت‌هاي برنامه ريزي شده و دقيق خود را اجرايي کنند. از اين رو بايد قدر نسل جوان را دانست و دائم براي رشد و استعدادها کار کرد.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: افسران جوان بايد در يگان‌ها و تيپ‌هاي مختلف کسب تجربه کنند و آن‌ها توانايي آن را دارند که با عزم و اراده و قدرت نيروي انساني، وظايف و اهداف خود را عملي کنند.
وي پوشيدن لباس ارتش را افتخاري بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: جوانان نيروي زميني ارتش با عشق و علاقه به درجه بالايي از علم و مهارت در استفاده از تجهيزات پيشرفته نظامي دست پيدا کرده‌اند.
سيام**1751**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست. 

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.   

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم
  • حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی قدرت نیروی مسلح رابه نمایش گذاشت