Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

یحیی کمالی‌پور در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان در دستور کار امروز کمیسیون بود ،در جلسه گذشته کمیسیون حقوقی سه ماده از این طرح تصویب شده بود.

وی افزود:در جلسه امروز کمیسیون نیز ٦ ماده از این طرح که باقی مانده بود بررسی و سپس تصویب شد، مواد این طرح بیشتر به کاهش جمعیت کیفری در حوزه قرار های تامین کیفری تاکید دارد، در نهایت جزئیات این طرح تصویب، نهایی و برای ارجاع به صحن مجلس آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: طرح ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نخستین نشست شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در سال جدید با حضور معاونین وزارت‌های عضو شورای عالی معماری و شهرسازی و با حضور احمدی سرپرست شهرداری بوکان، کریمی عضو شورای اسلامی شهر و رسول زاده معاون فنی و شهرسازی این شهرداری تشکیل شد. 

امیر احمدی در این خصوص عنوان کرد: این نخستین نشست شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال ۱۴۰۳ بوده که با تصویب نهایی کاهش افق طرح جامع شهر بوکان شروع شد.

سرپرست شهرداری همچنین در ادامه افزود:با توجه به مشکلات فراوان در طرح جامع و تفصیلی ملاک عمل شهر بوکان از جمله عدم تطابق سرانه‌های مسکونی و خدماتی با جمعیت فعلی و رو به رشد با نرخ رشد بسیار بالاتر از متوسط نرخ میاگین کشوری، عدم الحاق به محدوده خدماتی شهر بوکان در دو دهه اخیر که موجبات افزایش قیمت لجام گسیخته زمین، مسکن و همچنین اجاره بها، ساخت وساز غیر مجاز و ایجاد سکونت گاه‌های غیر رسمی و حاشیه نشینی را در بوکان فراهم نموده است، کاهش افق بازنگری طرح جامع در دستور کار شهرداری بوکان قرار گرفت و در نهایت با پیگیری‌های مستمر و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری، فرماندار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مجموعه همکاران ارجمند حوزه شهرسازی شهرداری در نهایت مجوز شروع مطالعات تجدید نظر طرح جامع در اولین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی صادر گردید. 

 با توجه به آخرین استعلام جمعیتی صورت گرفته از سازمان مدیریت و برنامه، جمعیت کنونی شهر بوکان بالغ بر ۲۳۰ هزار نفر برآور شده که از جمعیت پیش بینی شده در افق طرح جامع ملاک عمل یعنی سال ۱۴۰۵ که ۲۰۸ هزار نفر بوده پیشی گرفته و با احتساب نرخ رشد فعلی، جمعیت افق طرح حدود ۵۰ هزار نفر با طرح جامع ملاک عمل اختلاف خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت