Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده شامگاه روز سه‌شنبه در پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: طی چند روز گذشته جلسه ای با معاون امور آب وزیر نیرو در تهران تشکیل شد که در این جلسه مباحثی در زمینه وضعیت آب استان مطرح گردید.

وی افزود: از جمله موارد مطرح شده در جلسه با معاون وزیر نیرو، موضوع پیگیری تخصیص دائمی آب سد پانزده خرداد برای مصارف صنعتی استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
آقازاده بیان داشت: همچنین قرار شد که در این مورد با وزیر نیرو مذاکره شود که در این رابطه معاون وزیر در امور آب قول داد که برای تحقق این مهم مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

استاندار مرکزی بیان داشت: البته در این خصوص علاوه بر پیگیری استانداری لازم است مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان و فرمانداران شهرستان های دلیجان و محلات نیز پیگیر این موضوع باشند تا این مهم تحقق پیدا کند که می‌تواند در زمینه وضعیت آبی استان  کمک خوبی  باشد.

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: در سال آبی جدید بیش از دو برابر بلند مدت ۵۰ ساله در استان مرکزی بارندگی ثبت شده است که در واقع یک نعمت بزرگ الهی است که باید به فال نیک گرفته شود و خدا را شکر کرد.

وی تصریح کرد: البته این اصلا به این معنا نیست که هر چقدر می خواهیم از آب استفاده کنیم، بلکه باید همچنان الگوی مصرف را با هدف حفاظت از منابع آب استان، هر خانواده و همه دستگاه‌ها مد نظر داشته باشند و موضوع صرفه‌جویی با جدیت بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: فرمانداران نیز در شهرستان ها نسبت به تشکیل جلسات شورای حفاظت از منابع آب حساسیت داشته باشند و ضمن تشکیل جلسات حتما در مورد پیگیری مصوبات جلسات نهایت دقت را اعمال کند.

کد خبر 4469950

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این نشست آقای فداکار استاندار با تاکید بر پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای درمان ناباروری یکی از اقدامات در حمایت از طرح های جوانی جمعیت است.
آقای رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: امسال ۱۱۵۲ نفر از فرهنگیان در سامانه انتخاب معلم نمونه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ معلم و ۷ کادر مدیریتی مدارس انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین از شورای های آموزش و پرورش زرند،بردسیر و رفسنجان بعنوان شوراهای برتر استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد