Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، عصر امروز 6 آذرماه همایش گشت های رضویون(محله محور) با حضور اعضاء و شورای تامین شهرستان در محل مسجد فرهنگیان شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار "علی امیری" فرمانده سپاه ناحیه فاریاب پس از ارائه گزارش آماری گشت های محله محور بسیجی بیان داشتند:

ما باید در بحث گشت های محله محور به سمت و سویی برویم که مردمان ما در محل کار و زندگی خود احساس امنیت و آرامش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: یکی از عرصه‌های مسائل اجتماعی حوزه امنیت محلات است که بسیج می‌تواند با برقراری گشت‌های خود این امنیت را ایجاد کند.

همچنین جانشین فرمانده نیروی انتظامی فاریاب  در ادامه با تاکید بر اهمیت اجرای گشت‌های رضویون در تامین امنیت شهرستان گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از شجاعت،بصیرت،استقلال و آزادی است وباید طوری عمل نمایند که اسیر خواسته های تحقیر شدنی خودمان نشویم.و ما پرسنل نیروی انتظامی همواره در کنار شما بسیجیان هستیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود