Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدال از حمایت رختکن بارسا از دمبله گفت.

طرفداری - آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا می‌گوید در فرم بسیار خوبی قرار دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، ویدال به خبرنگاران گفت:

مشخصا نسبت به ابتدای فصل بسیار خوشحال‌تر هستم چون خیلی بیشتر بازی می‌کنم. در بازی‌هایی به میدان رفتم و همین به من اعتماد به نفس و حسی خوب داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم و امیدوارم این بازی کردن‌ها ادامه داشته باشد و به تیم کمک کنم. پست‌هایم در اینستاگرام یک پرونده مختومه است. از روز اولی که به بارسا آمدم، گفتم می‌خواهم بازیکن مهمی برای تیم باشم همان طور که برای تیم‌های سابقم بودم. با کار و تلاش به مرور جایگاهی در ترکیب تیم پیدا کردم. برای همین مرا خریدند و به نظرم هر دو طرف در حال نزدیک‌ شدن به اهداف‌شان هستند. همه با هم حرف زدیم و اکنون هم زمان خوبی برای این موضوعات نیست. تیم متحد است و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. شخصا در فرم بسیار خوبی قرار دارم. بهترین فرمم در این فصل. امیدوارم بهتر از این هم بشود. 

مصدومان تیم؟ نمی‌دانم چقدر مصدوم داریم ولی دو بازیکن بسیار مهم تیم ریکاوری کرده‌اند. شاید فشار بازی‌ها و فشردگی تقویم یکی از دلایل مصدومیت‌ها باشد. امیدواریم مصدومان هر چه زودتر ریکاوری کنند و برگردند. با اعتماد به نفس زیادی به اینجا آمده‌ایم و می‌خواهیم با قطعی کردن صدرنشینی‌مان، روی لیگ تمرکز کنیم. صدرنشینی در گروه اهمیت زیادی دارد.

این واقعیت دارد که گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم ولی در تلاش هستیم این مشکل را برطرف کنیم. اگر می‌خواهیم همه جام‌ها را ببریم، گل نخوردن اهمیت زیادی دارد. کِی می‌خواهم این یک ردیف موهایم را بزنم؟ وقتی فوتبال را کنار گذاشتم. حتی اگر بارسا قهرمان اروپا شود هم آن را نمی‌تراشم. تا روز خداحافظی‌ام از فوتبال این مدل موی من است و با آن شناخته می‌شوم! خوش‌شانس بوده‌ام که در این مدت کم در قلب هواداران جا باز کرده‌ام. آنها سعی کردند این را بدانم که مرا دوست دارند. 

دمبله؟ گاهی حرف‌های بسیار زیادی درباره اتفاقاتی که بیرون از زمین و نه در داخل آن رخ می‌دهد، زده می‌شود. دمبله برای ما بازیکن بسیار مهمی بوده و عاشق مهربانی و نصیحت است. دمبله بسیار قوی است و با اعتماد به نفس بیشتر، بازیکن مهم‌تری هم خواهد شد. صمیمیت زیادی میان بازیکنان تیم و او وجود دارد. باید از دمبله مراقبت کنیم. عثمان تا همین‌جای فصل هم گل‌های مهمی زده است.

ویدال از اتفاقی که در کوپا لیبرتادورس رخ داد ابراز تاسف کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!