Web Analytics Made Easy - Statcounter

این شرکت موفق به دریافت گواهینامه امنیت نرم افزار از دانشگاه فردوسی مشهد که یکی از معتبرترین و برترین آزمایشگاه های امنیت در سطح کشور می باشد شد . به گزارش جنوب نیوز، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت : اپلیکیشن اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر ( روشنا) موفق به دریافت گواهینامه آپا از دانشگاه فردوسی مشهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نرم افزار توسط حمید حق جو از پرسنل دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر توليد شده است.

وی افزود : در راستای ایجاد حس اطمینان بیشتر مشتریان و تکمیل قابلیت ها و کیفیت نرم افزار شرکت اقدام به دریافت گواهی نامه ارزیابی امنیتی (آپا) در خصوص سامانه اطلاع رسانی روشنا شده است . از این رو بعد سپری کردن دوره تست و آزمون های مختلفی تحت عنوان آزمون جعبه سیاه موفق به دریافت این مهم شده است. در زیر با جزییات و چگونگی این گواهی نامه آشنا خواهید شد

«آپا» مخفف واژه‌های آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد است و نشان‌دهنده نوع فعالیت‌ها و خدماتی است که در حوزه امنیت شبکه‌های رایانه‌ای و سامانه‌های نرم‌افزاری در این آزمایشگاه های  تخصصی ارائه می‌شود. در این آزمایشگاه ها، فعالیت‌هایی از قبیل شناسایی تهدیدات رایانه‌ای، کشف آسیب‌پذیری‌ها، رسیدگی و کمک به سازمان‌های مختلف در هنگام بروز حوادث ناشی از حملات و رخدادهای امنیتی، ارزیابی امنیتی و انجام آزمون نفوذپذیری بر روی شبکه‌های رایانه‌ای و سامانه‌های نرم‌افزاری، ارائه طرح امنیت برای امن‌سازی شبکه‌های رایانه‌ای و خدمات  آگاهی‌رسانی و آموزش عمومی و تخصصی مرتبط ارائه می‌شود.

پرویز فرزین پور تصریح کرد:گواهی امنيت محصول دريافتی از آزمايشگاه آپا  بالاترين نشان امنيتی برای محصولات نرم افزاری در كشور بوده كه با دريافت اين گواهی، سازمان ها و ارگانهای مهم كشور به راحتی می توانند با اعتماد به اين گواهی سيستم های نرم افزاری خود را تهيه و استفاده نمايند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر بیان کرد: به دلیل زمان بر بودن فرایند ارزیابی امنیتی و حساسیت های سازمان فناوری اطلاعات برای انطباق محصولات با استانداردهای افتا، تاکنون شرکت های انگشت شماری در حوزه مدیریت کسب و کار موفق به اخذ این گواهینامه، فقط در یک ماژول، شده اند، که این مهم توسط روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر انجام شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است