Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حقیقت مدیرکل شبکه پایش هواشناسی کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران طی روزهای آتی در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: امروز با خروج سامانه بارشی از شرق کشور، دما در استان های ساحلی خزر بین 6 تا 10 درجه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی از پایان هفته در کشور به کشاورزان توصیه می شود که کشت غلات را در مناطق سردسیر و معتدل ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت با اشاره به اینکه پدیده خاصی در سایر مناطق کشور نداریم، گفت: با توجه به افت دمای صبح گاهی از دامداران و مرغداران تقاضا داریم که به طور مداوم کشیک های شبانه را در واحدهای خود انجام دهند.

بیشتر بخوانید: کشاورزان هشدارها را جدی بگیرند/ فراهم بودن شرایط برداشت شلتوک در استان های نوار ساحلی

مدیرکل شبکه پایش هواشناسی کشاورزی ادامه داد: هم اکنون به گلخانه داران توصیه می شود که به سبب سرمای صبح گاهی ، مراقب دمای گلخانه های خود باشند و همواره سوخت مورد نیاز را تامین کنند تا مشکلی برای محصولات و گیاهان گلخانه ای اتفاق نیفتد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه اوج بارش ها به پایان رسیده است، کشاورزان نگرانی خاصی راجع به کشت و برداشت محصول نداشته باشند.

انتهای پیام/

دما در استان های ساحلی خزر افزایش می یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد

آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه به صورت هفت زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ طرح در آن تعریف شده است.

سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

همچنین از بذر هیبرید تولیدی تعدادی از محصولات گلخانه‌ای شرکت دانش‌بنیان صبا کشت آرون رونمایی شد.

این محصولات گلخانه‌ای از یکنواختی مناسب از نظر رشد بوته، شکل، رنگ، اندازه و تداوم تولید محصول در مزرعه برخوردار است که نسبت به ارقام شاهد خارجی و محلی برتری مناسبی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند