Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه در فضای مجازی در کنار همه تهدیدات و خطرات فرصت‌های زیادی وجود دارد که باید به جامعه و خانواده‌ها شناسانده شود گفت: امروز دیگر منع فضای مجازی فایده‌ای ندارد. ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمید ملانوری شامگاه سه‌شنبه در ستاد خانواده و فضای مجازی استانداری کرمان که با حضور بابایی فرماندار کرمان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه فضای مجازی برگزار شد با بیان اینکه فضای مجازی و رسانه یک دنیای بیکران و پیچیده است اظهار داشت: اگر از روی احساست و علاقه و بدون کارکارشناسی بخواهیم کاری در این حوزه انجام دهیم تاثیرات لازم را نداشته و در نهایت به تشریفات می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه هدف این همایش بسیار اهمیت دارد گفت: اکتفا کردن به برگزاری یک همایش اثرگذاری لازم را نداشته و باید این همایش‌ها به صورت دوره‌های متعددی برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصت مناسبی برای کسب و کار، اشتغال و تجارت است گفت: در فضای مجازی در کنار همه تهدیدات و خطرات فرصت‌های زیادی وجود دارد که باید شناسانده شود.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه همه ما به نوعی دغدغه فضای مجازی را داریم افزود: خانواده‌های ما برای مواجه با فضای مجازی باید آموزش ببینند و گرنه آسیب می‌بینند.

ملانوری با تاکید بر اینکه فضای مجازی امروز دغدغه همه خانواده‌هاست و در خانواده‌های ما کم کم دارد به یک آسیب تبدیل می‌شود گفت: فضای مجازی امروز به یک ضرورت در جامعه تبدیل شده است.

همایش بزرگ بانوان و فضای مجازی در کرمان برگزار می‌شودکرمان| جریان‌های سیاسی کشور به دانشجویان معرفی شوندنخستین جشنواره «رسانه، فضای مجازی و انقلاب اسلامی» در بوشهر برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به اینکه امروز دیگر منع فضای مجازی فایده‌ای ندارد افزود: باید برای این همایش برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محدود کردن جامعه هدف تاثیرگذاری بیشتری دارد عنوان کرد: باید برای هر جامعه هدف با توجه به نیاز دوره‌ها متفاوت و متناسب با نیاز برگزار شود.

در این جلسه مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری این همایش برای بانوان به ویژه زنان خانه‌دار اهمیت زیادی دارد اظهار داشت: 60 تا 70 درصد زنان خانه‌دار مشترک فضای مجازی هستند.

به گزارش تسنیم در این جلسه مقرر شد تا این همایش با حضور معاونان و مربیان پرورشی و مربیان درس سواد رسانه‌ای مدارس دخترانه شهر کرمان و بانوان کارکنان زن شاغل ادارات شهر کرمان برگزار شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد