Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@11:23:53 GMT

آزادی ۹ نفر از زندانیان تعزیرات با عفو رهبری

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۷۸۰۳

آزادی ۹ نفر از زندانیان تعزیرات با عفو رهبری

به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا نورنژاد مدیرکل اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مرتبت محمد مصطفی (ص) و ولادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، تعداد ۴۲۳ نفر از محکومین سازمان تعزیرات حکومتی مشمول عفو یا تخفیف مجازات از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقع شده‌اند که اعمال این عفو و تخفیف منجر به آزادی ۹ نفر از زندانیان این سازمان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای اعمال به ادارات کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد. 

گفتنی است، تعداد یک هزار و ۸۶ نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته و مشمول عفو و تخفیف مجازات شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انواع سیگار خارجی را در آزادراه زنجان – قزوین از یک وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی گفت: پرونده قاچاق انواع سیگار خارجی به ارزش چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مظفری افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

وی اضافه کرد: با قطعیت یافتن حکم در شعبه تجدید نظر و پیگیری شعبه اجرای احکام، جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان زنجان از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه