Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: از یادداشت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص فیلم و سریال تلویزیونی رونمایی شد.

چندی قبل معاون سیمای رسانه ملی و مدیران شبکه‌های تلویزیونی به همراه جمعی از کارگردانان، تهیه کنندگان و نویسندگان مجموعه‌های نمایشی سیما با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) دیدار کردند.

در این دیدار، معاون سیما گزارشی از فعالیت‌های این معاونت و شبکه‌های مختلف آن در تولید مجموعه‌های نمایشی را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این دیدار رهبر معظم انقلاب در قالب یادداشتی ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، نکاتی را در خصوص اولویت‌های برنامه سازی در حوزه سیما تبیین کردند که امروز در نشستی با عوامل ساخت مجموعه‌های نمایشی سیما از این یادداشت رونمایی شد.

در این مراسم، دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما، مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیونی و جمعی از هنرمندان، تهیه کنندگان و نویسندگان مجموعه‌های تلویزیونی حضور داشتند.

متن یادداشت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آنچه در نظر بود در دیدار دیشب با حضرات بازیگران و کارگردانان و تهیه کنندگان سیما گفته شود و به خاطر تمام شدن وقت گفته نشد:

- جنگ نرم همه جانبه‌ دشمن، امروز قابل انکار نیست.

- با این حال برخی آن را انکار می‌کنند واین خود نیز بخشی از جنگ نرم است.

- در این جنگ، هنرمندان و اهالی فکر و نظر، در حکم نیرو‌های مسلح در جنگ سخت اند.

- برخی بی تفاوت از برابر این حادثه Incident ملی می‌گذرند برخی هم با دشمن همراهی و به او کمک می‌کنند. آن‌ها مسئولیت ناپذیر و این‌ها دشمن شیفته اند. در مقایسه با نیرو‌های مسلح درجنگ سخت، می‌توان گناه این دو دسته را تشخیص داد.

- امروز درکشور بحمدالله کم نیستند کسانی که دارای موضع مسئولانه و تلاش شایسته اند. این باید روز به روز افزایش یابد.

- دفاع از عظمت ایران، از فرهنگ ایران، ازخانواده‌ی ایرانی، ازحرکت باشکوه ملت ایران و ... فقط با سخنرانی و نگارش نیست؛ هنرباید میدان دار باشد.

- جایگاه فیلم و سریال دراین میان بسیار برجسته است.

- درسریال‌ها به مسائل ملی بپردازید؛ ازشهدای عزیز، از دفاع مقدس، ازانقلاب، از سبک زندگی اسلامی، از انگیزه‌های ایمانی ملت و مظاهر آن، از ایستادگیشان در برابر ابرجنایتکاران و مفسدان عالم، از راه پیمایی اربعین و... بگوئید؛ عظمت و استقلال Esteghlal و شجاعت وظرفیت‌های علمی و عملی این ملت را با زبان هنر Art بیان کنید.

- پرداخت درست و هنرمند Artist انه‌ این موضوعات بسی جذاب و پرمخاطب است، هم در داخل کشور و هم در دیگر کشور‌ها و ملتها.

سخنان شما دیشب نشان داد که شما هم عیناً همین دغدغه را دارید، موفق و مؤید باشید انشاءالله.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی محمد علی نجفی شهردار سابق تهران ! / واقعیت چیست؟! 4 ساعت تجاوز به زینب 35 ساله! + سرنوشتی تکاندهنده پگاه مجذوب مرد با نفوذ شهر شد / او نمی دانست شوهرش 3 زن دیگر دارد جزئیات جدید معافیت فرزندان آزادگان و جانبازان از خدمت سربازی پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به مادر دزد خانه اش! / فیلمی که افشا کرد! کار زشت سوسن و دخترخاله اش با زن فالگیر / از گروگانگیری تا دوستی با نامزد مشتری محمد بن سلمان: انگشتان خاشقچی را برای من بیاورید! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای بخششی که به یک روستا جان داد / علی پسری که شاهد سلاخی شدن پدر و مادرش با تبر بود +عکس اعدام 3 قاتل جنجالی صادق برمکی جوان مهابادی اجرا می شود / حکم قطعی شد+فیلم صحنه قتل این جوان تهرانی به دختران فامیل هم رحم نکرد +عکس بزودی / اعدام 3 قاتل صادق برمکی در مهاباد + فیلم صحنه قتل پشت پرده نامه وزارت اطلاعات درباره حناچی چه بود ؟ جزئیات مرگ مشکوک شادمهر 4ساله در بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقام اسیدی شوهر سابق یک زن ۳۵ ساله در کاشمر

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمندان حادثه Incident فیلم سریال سبک زندگی استقلال Esteghlal هنر Art هنرمند Artist رهبر معظم انقلاب حادثه فیلم سریال رونمایی عکس مرد تصاویر زن دختران ایران فیلم زندگی پدر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ابتدای دیدار سالانه رهبر معظم انقلاب با کارگران، حاضران در جلسه با «محمد اسداللهی» مداح اهل‌بیت (ع)، هم‌نوا شدند و سرودی را همخوانی کردند.

ویدئوی مربوط به این همخوانی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند