Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت جدایی الکس ساندرو از یوونتوس، ممکن است جانشین او از پرتغال بیاید.

طرفداری- در شب لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس علاوه بر درون زمین، در بازار نقل و انتقالات هم فعال است و بانوی پیر برای آینده نیز برنامه ریزی می‌کند. در همین راستا، یکی از مدیران ارشد یوونتوس شخصا بازی یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیم را زیرنظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکس ساندرو، مدافع چپ برزیلی یوونتوس در تمدید قرارداد با این تیم تعلل می‌کند و حتی برای بازی در لیگ برتر انگلیس نیز ابراز تمایل کرده است. در صورتی که ساندرو قراردادش را تمدید نکند، یوونتوس در پایان فصل فورا او را خواهد فروخت تا از جدایی رایگان وی جلوگیری کند. از این رو، یوونتوس می خواهد در صورت جدایی ساندرو آماده باشد و به سرعت یک مدافع چپ باکیفیت به خدمت گیرد. به گزارش فابریتزیو رومانو، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس امشب به مونیخ سفر کرده تا بازی الخاندرو گریمالدو، مدافع چپ 23 ساله اسپانیایی بنفیکا برابر بایرن مونیخ را زیرنظر گیرد. گریمالدو محصول آکادمی بارسلونا است و همانند ژائو کانسلو، مدافع راست یوونتوس، خصوصیات تهاجمی و تکنیک بالایی دارد. قیمت او نیز حدود 40 میلیون یورو برآورد می شود. ژرژ مندس، ایجنت گریمالدو روابط بسیار خوبی با یوونتوس دارد و این موضوع می تواند انتقال این مدافع چپ اسپانیایی به بیانکونری را تسهیل کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری