Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهر نوشت: مدیرکل اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات ۴۲۳ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.

علیرضا نورنژاد مدیرکل اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مرتبت محمد مصطفی (ص) و ولادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، تعداد ۴۲۳ نفر از محکومین سازمان تعزیرات حکومتی مشمول عفو یا تخفیف مجازات از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقع شده‌اند که اعمال این عفو و تخفیف منجر به آزادی ۹ نفر از زندانیان این سازمان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای اعمال به ادارات کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.

گفتنی است، تعداد یک هزار و ۸۶ نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته و مشمول عفو و تخفیف مجازات شدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند

سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرمودند.

موسوی با اشاره به نامگذاری سال‌های قبل نقش تولید و رونق به عنوان مهمترین رکن شعارهای یک دهه گذشته مقام معظم رهبری، ادامه داد: باید با تحقق شعارهای اخیر ضمن مانع زدایی‌ها از تولید پشتیبانی‌های همه جانبه صورت بگیرد. وی با بیان اینکه هر زمانی که به رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم، افزود: ایران اسلامی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار دارد که مقام معظم رهبری هم فرمودند که به قله نزدیک شدیم که برای ارتقا موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جدا نبودن مردم از مسئولین یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این دستاورد باعث همدلی بین آحاد جامعه و رفع نقاط ضعف مدیران و پیشبرد قابلیت‌های دولت‌ها و کشور در طول چند دهه انقلاب شد.

موسوی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی راه زیادی را طی کردیم اما همچنان ضعف‌هایی در این عرصه موجود است، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیاد کشور در حوزه اقتصادی عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان می‌تواند کشور را به یک قدرت اقتصادی مبدل کندکه برای حل این مشکلات در این عرصه، مشارکت مردم و تلاش مسئولین ضروری است. کد خبر 6064610

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • شاعر بوشهری بی نشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد
  • آیا خواسته مقام معظم رهبری درباره شعار سال «۱۴۰۲» محقق شد؟
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری