Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فردی که سال گذشته اقدام به حمله به اتوبوس تیم فوتبال دورتموند کرده بود، با حکم سنگینی روبه‌رو شد.

سرگئی ونرگلد، فرد ۲۹ ساله‌ای که در سال ۲۰۱۷ به اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال بوروسیا دورتموند حمله کرده بود، به اتهام اقدام به قتل Murder به ۱۴ سال زندان Prison محکوم شد.

تیم بورسیا دورتموند اواخر فروردین ۱۳۹۶ در چارچوب دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف موناکو فرانسه می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ساعت پیش از آغاز این بازی رسانه‌های آلمانی از وقوع انفجار نزدیک اتوبوس تیم بورسیا دورتموند خبر دادند که قصد عزیمت به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک را داشت. پلیس Police آلمان پس از بررسی‌های اولیه از وقوع سه انفجار خبر داد که مصدومیت مارک بارتا، بازیکن بورسیا دورتموند و اعزام او به بیمارستان را به همراه داشت.

در ادامه پلیس آلمان در ارتباط با این پرونده مردی با نام سرگئی ونرگلد که اصالتی آلمانی - روسی داشت را به خاطر تلاش برای کشتن Killing اعضای تیم فوتبال دورتموند و کادرفنی این تیم بازداشت کرد. رسانه‌های آلمانی در همان موقع گزارش داد انگیزه فرد مظنون از انجام این کار مالی بوده نه تروریستی و اگر به هدفش یعنی کشتن اعضای تیم فوتبال دورتموند می‌رسید، رقم ۳.۹ میلیون یورو نصیبش می‌شد.

این بازی در نهایت با یک روز تأخیر برگزار شد و دورتموند با نتیجه ۲ بر یک مغلوب موناکو شد و در بازی برگشت هم ۳ بر یک برابر نماینده فرانسه تن به شکست داد تا در مجموع با نتیجه ۶ بر ۳ شکست بخورد و از دور رقابت‌ها کنار برود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی محمد علی نجفی شهردار سابق تهران ! / واقعیت چیست؟! 4 ساعت تجاوز به زینب 35 ساله! + سرنوشتی تکاندهنده پگاه مجذوب مرد با نفوذ شهر شد / او نمی دانست شوهرش 3 زن دیگر دارد جزئیات جدید معافیت فرزندان آزادگان و جانبازان از خدمت سربازی پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به مادر دزد خانه اش! / فیلمی که افشا کرد! کار زشت سوسن و دخترخاله اش با زن فالگیر / از گروگانگیری تا دوستی با نامزد مشتری محمد بن سلمان: انگشتان خاشقچی را برای من بیاورید! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای بخششی که به یک روستا جان داد / علی پسری که شاهد سلاخی شدن پدر و مادرش با تبر بود +عکس اعدام 3 قاتل جنجالی صادق برمکی جوان مهابادی اجرا می شود / حکم قطعی شد+فیلم صحنه قتل این جوان تهرانی به دختران فامیل هم رحم نکرد +عکس بزودی / اعدام 3 قاتل صادق برمکی در مهاباد + فیلم صحنه قتل پشت پرده نامه وزارت اطلاعات درباره حناچی چه بود ؟ جزئیات مرگ مشکوک شادمهر 4ساله در بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقام اسیدی شوهر سابق یک زن ۳۵ ساله در کاشمر

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder زندان Prison پلیس Police کشتن Killing اتوبوس زندان حمله حکم تیم فوتبال عکس مرد تصاویر زن دختران ایران فیلم زندگی پدر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند

سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند