Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:44:47 GMT

نور ریش، مد عجیب کریسمس ۲۰۱۹!

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۸۳۷۳

نور ریش، مد عجیب کریسمس ۲۰۱۹!

با نزدیک شدن کریسمس سایت firebox یک تولید عجیب را عرضه کرده که عبارت از ریسه‌هایی با چراغ‌های کوچک برای تزیین ریش مردان است. این چراغ‌های کوچک به لامپ‌هایی که درختان کریسمس را تزیین می‌کنند شباهت دارد.



همزمان با نزدیک شدن عید میلاد (کریسمس)، خانواده‌ها درختان را با چراغ‌های رنگی و درخشان تزیین می‌کنند و آن را در داخل و یا خارج از خانه قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این سال تزیین کریسمس فقط منحصر به درختان، در‌ها و خانه‌ها نمی‌شود و سایت فایرباکس به این مناسبت، چراغ‌هایی برای تزیین ریش‌های بلند را تولید و عرضه کرده است.

«نور ریش» عبارت است از یک کابل ۹۰ سانتیمتری با ۱۸ لامپ از نوع Led با رنگ‌های مختلف و متنوع که پیرامون ریش و یا سبیل قرار داده و با یک کلید کوچک روشن می‌شود و بدون درد، حرارت و یا ترس از هر گونه سوختگی است.

با این وجود شرکت سازنده هشدار داده که با ریش خیس از این محصول استفاده نکنند و دختر‌ها هم می‌توانند این مد عجیب را در موهایشان استفاده کنند تا در شب کریسمس مثل درخت بدرخشند.



این محصول یازده پوند قیمت دارد و در سایت firebox به فروش می‌رسد. مقر این سایت در لندن است و در سال ۱۹۹۸ میلادی تأسیس شده و به فروش اشیای عجیب و غیر عادی شهرت دارد.   منبع:تابناک با تو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی کریسمس درخت کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا به مأموریت پهپاد سنجاقک در قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داد

ناسا به‌ تازگی به مأموریت پهپاد «سنجاقک» (Dragonfly) برای حضور در تیتان، بزرگ‌ترین قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داده است. با این وجود، روند طراحی و توسعه این پهپاد به سمت جلو پیش خواهد رفت و پس از آن، یک مرحله آزمایشی برای تأیید عملکرد آن طراحی خواهد شد.

«نیکی فاکس»، معاون مدیر اداره ماموریت‌های علمی ناسا می‌گوید: «سنجاقک یک ماموریت علمی دیدنی با علاقه گسترده نسبت به آن است و ما برای برداشتن گام‌های بعدی هیجان‌زده هستیم. کاوش تایتان مرز‌های کاری را که می‌توانیم با روتورکرافت‌ها در خارج از زمین انجام دهیم، افزایش می‌دهد.»

جو متراکم، آرام و کم جاذبه تایتان، باعث می‌شود تا برای پهپاد‌هایی مانند Dragonfly که در هنگام ساخت به اندازه یک ماشین کوچک خواهد بود، بسیار مناسب باشد.

قابلیت‌های پهپاد سنجاقک ناسا

ناسا در ادامه بیانیه خود می‌گوید: «در کمتر از یک ساعت، Dragonfly می‌تواند ده‌ها مایل یا کیلومتر را طی کند. همچنین با هر پس در هر روز کامل تایتان (به‌اندازه ۱۶ روز زمین)، پهپاد می‌تواند در طول مأموریت دو ساله برنامه‌ریزی شده خود، از محل فرود اولیه‌اش برای پوشش مناطق چند صد کیلومتری حرکت کند.»

آژانس فضایی در ادامه توضیح می‌دهد که سنجاقک با وجود توانایی منحصر‌به‌فرد خود در پرواز، بیشتر زمان خود را روی سطح تایتان صرف انجام تحقیقات علمی خواهد کرد و داده‌های جمع‌آوری‌شده خود را به دانشمندان ارسال می‌کند.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، دراگون‌فلای در سال ۲۰۲۸ به فضا پرتاب خواهد شد و در سال ۲۰۳۴ به قمر غنی از مواد آلی تایتان خواهد رسید. پس از استقرار، در بین ده‌ها مکان علمی جالب پرواز خواهد کرد تا به‌دنبال شواهدی از فرآیند‌های شیمیایی پیش زیستی رایج آن باشد؛ بنابراین دانشمندان امیدوارند که این ماموریت بتواند به آنها کمک کند تا درباره چگونگی شروع زندگی در سیاره ما و اهداف دیگر خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ چراغ روی تو را شمع گشت پروانه.....
  • ناسا به مأموریت پهپاد سنجاقک در قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داد
  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • مچاله شدن لامبورگینی در برخورد با تیر چراغ برق! (فیلم)
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • ندیدی ضرب شست ناب طهرانی مقدم را؟