Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رابرت دنیرو بازیگر مطرح سینمای جهان پس از نزدیک به دو دهه زندگی مشترک با گریس هایتاور بازیگر و خواننده آمریکایی از او جدا شد.

منابع نزدیک به این زوج هالیوودی به نیوریورک پست گزارش داده‌اند که رابرت دنیرو و همسرش گریس هایتاور، دیگر با یکدیگر زندگی نمی‌کنند.

گفته می‌شود آن‌ها قرار است خبر جدایی‌شان را هفته‌های آینده به‌صورت علنی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع رسانه‌ای نیز اعلام کرده‌اند رابرت دنیرو ستاره ۷۵ ساله «گاو خشمگین» در ماه‌های اخیر بدون همسرش در محافل حضور یافته است.

رابرت دنیرو و گریس هایتاور در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند.

رابرت دِ نیرو ‌(زادهٔ ۱۷ اوت ۱۹۴۳) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. از اولین فیلم‌های خوب وی می‌توان به فیلم خیابان‌های پایین شهر اشاره نمود. بعد از عدم موفقیتش در دریافت نقش سانتینو کورلئونه (سانی) در فیلم پدرخوانده، نقش ویتو کورلئونه در قسمت دوم همین فیلم به وی داده شد. وی برنده جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد بخاطر این نقشش شد.

همکاری وی با مارتین اسکورسیزی، کارگردان مشهور آمریکایی، از فیلم خیابان‌های پایین شهر شروع شد و بعد از آن این دو چندین فیلم دیگر را نیز با کمک یکدیگر ساختند که از آن جمله می‌توان به فیلم گاو خشمگین اشاره نمود، نقشی که رابرت بخاطر بازی در آن موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر Actor شد. از دیگر فیلم‌های این دو فیلم‌هایی همچون راننده تاکسی و تنگه وحشت است که بخاطر بازی در هردوی آن‌ها وی نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم شکارچی گوزن نیز وی را نامزد دریافت جایزه اسکار نمود. کارگردان این فیلم، مایکل چیمینو بود.

رابرت دنیرو همچنین نامزدی دریافت چهار جایزه گولدن گلوب را بخاطر بازی در فیلم‌های نیویورک، نیویورک (۱۹۷۷)، فرار Escape نیمه‌شب (۱۹۸۸)، اینو ببین (۱۹۹۹) و ملاقات با والدین (۲۰۰۰) شد. در سمت کارگردانی نیز اثری همچون چوپان خوب از وی وجود دارد.

رابرت دِنیرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و استثنایی‌ترین بازیگران تاریخ سینما Cinema شناخته می‌شود. وی تاکنون در بیش از نود فیلم در طول دوران فعالیتش ظاهر شده‌است. وی در ماه می سال ۲۰۱۵ به عنوان بزرگترین بازیگر تاریخ سینما از لحاظ تعداد نقش‌های کلیدی ایفا شده برگزیده شد./مهر اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تلخ ترین انشای فرزند یک کولبر ! + عکس پسربچه خودکشی محمد علی نجفی شهردار سابق تهران ! / واقعیت چیست؟! 4 ساعت تجاوز به زینب 35 ساله! + سرنوشتی تکاندهنده پگاه مجذوب مرد با نفوذ شهر شد / او نمی دانست شوهرش 3 زن دیگر دارد جزئیات جدید معافیت فرزندان آزادگان و جانبازان از خدمت سربازی پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به مادر دزد خانه اش! / فیلمی که افشا کرد! کار زشت سوسن و دخترخاله اش با زن فالگیر / از گروگانگیری تا دوستی با نامزد مشتری کاهش شدید قیمت دلار در بازار مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای بخششی که به یک روستا جان داد / علی پسری که شاهد سلاخی شدن پدر و مادرش با تبر بود +عکس قیمت جدید جک S5 اتوماتیک اعلام شد اعدام 3 قاتل جنجالی صادق برمکی جوان مهابادی اجرا می شود / حکم قطعی شد+فیلم صحنه قتل این جوان تهرانی به دختران فامیل هم رحم نکرد +عکس بزودی / اعدام 3 قاتل صادق برمکی در مهاباد + فیلم صحنه قتل پشت پرده نامه وزارت اطلاعات درباره حناچی چه بود ؟ جزئیات مرگ مشکوک شادمهر 4ساله در بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقام اسیدی شوهر سابق یک زن ۳۵ ساله در کاشمر

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم بازیگر Actor فرار Escape سینما Cinema جدایی بازیگر سینمای هالیوود بازیگر و خواننده آمریکایی رابرت دنیرو عکس مرد تصاویر زن دختران زندگی ایران ساعت فیلم پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم